sobota, 20 czerwca 2015

Koralowa fantazja

W roli głównej występuje dziś koralowa maxi spódnica, którą mam w szafie od trzech lat i nadal świetnie się sprawdza. Kupiłam ją w 2012 roku bodajże i zabrałam na wycieczkę do Włoch. Rok później kupiłam dwie inne długie spódnice i jakoś ta koralowa poszła w odstawę. Ani razu jej nie ubrałam. Swój renesans przeżyła zeszłego lata. W tym sezonie, jak widać, też do niej wracam, choć gniecie się niemiłosiernie i kolor nie jest może najprostszym do zestawienia ;) Tym razem postawiłam na jasną dżinsową kurteczkę kupioną w sh ubrani.com.pl i tradycyjnie już beżową torebkę, która towarzyszy mi ostatnio na co dzień. Do tego sandałki ze sklepu merg.pl. Niestety nie widać ich zbyt dobrze. 






T-shirt - House
Spódnica - nn
Kurtka - New Look (ubrani.com.pl)
Torebka - outlet Calliope
Sandałki - merg.pl
Zegarek - House
Bransoletka - prezent

10 komentarzy:

  1. Spódnica świetna! Pasuje Ci takie luźne zestawienie!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/06/zajecia-z-elementow-makijazu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam długie spódnice, moje ulubione ubranie:) Śliczny kolor, na lato idealny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z lepszych stylizacji na Twoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. długa spódnica w tym kolorze świetnie Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kurteczka ! Fajnie wyglądasz w maksi spódnicach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna spódnica :) Zastanawiam się czy by nie pogrubiała. No i mam dylemat czy wkładać koszulkę do środka czy na zewnątrz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie wkladam koszulke do srodka by nie skrocic optycznie spodnicy a tym samym calej sylwetki.

      Usuń
  7. Świetna katana, poluję na taką :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie długie spódnice. A jej kolor jest naprawdę ładny. Całość również na plus :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziewczęco i wdzięcznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...