poniedziałek, 29 czerwca 2015

Just ordinary everyday outfit #5

Dziś również prezentuję zestaw biurowy, ale nietypowy. Zamiast eleganckiej spódniczki - spodnie aladyny. Miało być już dziś cieplej, dlatego zdecydowałam się na takie z cienkiego, przewiewnego materiału. Kolejny raz jednak czerwiec mnie zaskoczył. Było chłodno, a zaraz zacznie padać. No cóż, podobno jeszcze w tym tygodniu mamy doczekać się upałów.
Tak jak poprzednio połączyłam różowe czółenka z szarą torbą. Do tego wygodna marynarka i bluzka w malowane kwiaty. Bardzo wygodny zestaw.


 




Bluzka - Reserved
Marynarka - Pepco
Spodnie - nn
Torba - allegro.pl
Buty - merg.pl
Zegarek - eCarla.pl

10 komentarzy:

  1. ciekawy zestaw:) butki zwracają uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka mnie rozłożyła na łopatki! Bardzo oryginalna i ładna!! cudeńko :)
    Pozdrawiam i posyłam buziaki! :*
    http://coconutsweetness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. idealny zestaw do pracy dla mnie, o ile ją wkrótce znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Pepco taka fajna marynarka? Bardzo fajna. I ta bluzka, cały czas mnie urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno w weekend ma być pięknie, a ja niestety akurat pracuję :/ Zestaw bardzo fajny, właśnie zastanawiałam się ostatnio czy takie spodnie pasują do balerinek w biurze, ale nawet spoko się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są rewelacyjne i stworzyłaś przy ich pomocy bardzo fajną elegancką stylizację, tylko szkoda,że wrzuciłaś tak małe zdjęcia ;-(.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarek jest ładny, Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o bucket hat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zegarek. Świetnie wyglądasz w takiej stylizacji :) Pozdrawiam! http://victoriaoss.blogspot.com/ B)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw !
    bardzo podoba mi się bluzeczka
    a buciki kupiłam ostatnio bardzo podobne, tylko czerwone :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...