poniedziałek, 1 czerwca 2015

Czerwień

Już się ucieszyłam, że w końcu mamy prawdziwą wiosnę. Pod koniec maja, gdy już bliżej nam do lata właściwie. Sobota była nawet ładna. Do południa. Wtedy przyszła pierwsza burza. Lało dwadzieścia minut, potem przestało i jakby nigdy nic wyszło słońce. Następna ulewa była około 14:00. I potem znów piękne słońce. Wybraliśmy się z mężem na spacer, a potem do znajomych. Udało nam się nawet zrobić kilka zdjęć. Mój mąż wybierał plener ;) Uparł się na graffiti w tle i miejski styl. Może będzie z niego jeszcze artysta? ;) Chwilę po tym jak skończyliśmy zdjęcia znów się rozpadało.
Obiecałam więcej kolorów i oto jestem ;)
Zdecydowałam, że nie będę skracać tej spódnicy. Uznałam, że fajna jest w niej właśnie ta długość za kolano choć broni się tylko przy wysokich obcasach. Była to więc idealna okazja by wypróbować sandałki od merg.pl (do kupienia tutaj). Miałam ze sobą na wszelki wypadek baleriny, gdyż nie jestem przekonana do wysokiego obcasa w połączeniu z płaską podeszwą (bez platformy) - różnica w wysokości trochę mnie krępuje ;) A konkretnie swobodę chodzenia. Musiałam się przyzwyczaić. Ogólnie jednak buty są wygodne i pięknie się prezentują. Nie dziwię się, że w zeszłym roku były hitem na blogach. Nie kupiłabym jednak wersji czarnej bo jeszcze bardziej skróciłyby mi optycznie nogi. Beżowe są bezpieczniejsze.








Bluzka, sweterek - outlet Calliope / Spódnica - Top Secret / Sandałki - merg.pl / Torebka - ubrani.com.pl / Bransoletki - Charms

Stylizacja: Czerwień

6 komentarzy:

  1. Prześliczne wygladasz, świetne bransoletki i torebka.
    U mnie nowy post miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy sweterek :)
    Ja na takie buty jedynie patrzę, chodzić nie potrafię w czymś wyższym niż 3 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandałki wyglądają uroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SUper stylizacja! Najbardziej zakochałam się w sandałkach! Cudowne są!
    Na marginesie, zapraszam do siebie:
    http://dastiina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w czerwieniach :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw, bardzo podobają mi się sandałki :) Noś jak najwięcej rozkloszowanych spódnic, świetnie w nich wyglądasz!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...