poniedziałek, 8 czerwca 2015

Bo granat z różem też potrafią się dogadać ;)

Z góry przepraszam za zdjęcia. Zatrzymaliśmy się po drodze do znajomych i jedyną opcją były zdjęcia w pełnym słońcu przez co musiałam je trochę "podrasować" bym nie miała cieni na twarzy i kolory nie były przekłamane.
Na ten zestaw wpadłam spontanicznie. Tak jak obiecałam chcę unikać czerni więc beżowa torebka i sandałki ostatnio u mnie królują. Do tego ulubiona różowa spódniczka - świetnie się układa i jest bardzo wygodna. Przypomniałam sobie, że miałam kiedyś różowo granatową sukienkę i te kolory bardzo dobrze ze sobą wyglądały. Nie wiem czemu wcześniej nie sięgnęłam po to rozwiązanie ;)







Marynarka - vinted.pl
Bluzka - ubrani.com.pl
Spódniczka - Reserved
Torebka - outlet Calliope
Sandałki - merg.pl
Naszyjnik - Sinsay
Bransoletka - by Dziubeka

Zapraszam na mój profil na modnapolka.pl : Stylizacja: Granat + róż

14 komentarzy:

  1. Wszystko do siebie pasuje :) Najbardziej podobają mi się sandałki i marynarka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, podglądam Cię już od dawna, nie miałam jednak okazji się ujawnić. Ale teraz musiałam. ;) W Twoim stylu widać ogromny postęp! Dzisiejszy zestaw świetny, naprawdę - oby tak dalej.
    Pozdrawiam,
    M. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie kolorystyczne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci dobrze w takich spódniczkach :) Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna stylizacja! ★ Podobają mi się te sandałki i torebka... ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny strój! spódnica w moim guście i ten żakiet bomba

    OdpowiedzUsuń
  7. ta stylizacja jest mega:) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buty są świetne! Bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Bardzo fajnie to razem wygląda, a spódnica jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie potrafią :) wygodne te sandałki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak zle, da sie przyzwyczaic. Ale wysoki obcas w polaczeniu z plaska podeszwa to nie na dluzsze spacery. Platforma bylaby praktyczniejsza.

      Usuń
  11. Tak, róż, szczególnie taki pudrowy i granat to dobrana para. ładny ten spontaniczny zestaw;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...