środa, 6 maja 2015

Znalazłam swój ideał ♥

Długo szukałam idealnej beżowej torebki. Miałam aż trzy podejścia :) Za każdym razem myślałam, że to już będzie ta jedyna, ale wracając do domu z nowym zakupem (lub opcjonalnie: rozpakowując paczkę z Allegro) okazywało się, że wybrany przeze mnie odcień nie za bardzo pasuje do innych rzeczy. Gdy więc zobaczyłam w ulubionym outlecie ten piękny kuferek, wahałam się zaledwie 15 sekund. Choć kosztował 79zł czyli o wiele za dużo jak na piętnastą torebkę w kolekcji, to wiedziałam, że potem żałowałabym, że go nie kupiłam. Torebka jest prosta, usztywniana, mieści A4 choć nie jest za duża. Pasuje mi do wszystkiego, zaczęłam ją nosić na co dzień zamiast tradycyjnej czarnej. Świetnie dopasowuje się do wiosennych stylizacji. W tym wypadku do marynarskiej bluzeczki i czerwonych dodatków.





Bluzka - eButik.pl
Spodnie - F&F
Torebka - outlet Calliope
Baleriny - nn
Okulary - nn
Zegarek - eCarla.pl
Bransoletka - allegro.pl

16 komentarzy:

  1. Super, ja uwielbiam beżowe torebki, ubrania, wszystko mogłabym mieć w tym kolorze :) Szukam wszędzie takiej bluzeczki, chyba wreszcie zamówię coś w ty sklepie :) Mam pytanie odnośnie zegarka, uczula Cię też, bo ja mam z tym niestety problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta bluzka nadal chyba jest w tym sklepie i póki co nic się z nią nie dzieje. Wiem, że dziewczyny mają wątpliwości co do jakości ubrań z Butiku. Ja jestem raczej zadowolona. Ale trzeba wziąć mniejszy rozmiar niż się nosi, ja mam trochę za luźną.
      A zegarek mnie nie uczula, ale ja generalnie nie mam takiego problemu. Jedynie niektóre marki proszku mnie uczulają.

      Usuń
  2. świetny jest cały zestaw:)
    Torebka ma piękny odcień, chociaż ja osobiście wolę takie na dłuższym pasku, nie znoszę nosić torebki w ręku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz praktycznie każda ma w zestawie pasek ale ja ich nie używam. Mam calą szuflade nieużywanych pasków w rożnych kolorach :)

      Usuń
  3. Nie dziwię się Twojemu zachwytowi. Piękna jest, na zdjęciach wygląda na skórzaną, czyli jakość ekoskóry naprawdę ok.
    Sama bym się na taką skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, torebka ma bardzo fajną fakturę, dlatego wygląda na porządną, przynajmniej moim zdaniem. Nie dałabym tych 80zł za coś gorszej jakości.

      Usuń
  4. Bardzo fajna do tego świetnie pasuje do Twojego pasiaka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja! świetna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie torebka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nadal szukam idealnej czarnej torebki i już powoli się poddaje..:( Twoja jest swietna i może się skuszę na taki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...