sobota, 9 maja 2015

Majówkowa stylizacja

Coś nie za bardzo idzie mi to unikanie czerni :) Na swoje usprawiedliwienie mam tylko tyle, że ten zestaw powstał jeszcze przed moim uroczystym postanowieniem, że będę nosić więcej kolorowych rzeczy.
Zdjęcia były robione podczas długiego weekendu, w sobotę bodajże. Siostra namówiła mnie na asystowanie podczas zakupu pierwszego w życiu smartfona. To dopiero wydarzenie :)
Było dość chłodno, uznałam, że mogę jeszcze pozwolić sobie na czarne rajstopy. Do tego burgundowa bandażowa spódnica i bluzeczka z Butiku, która prześwituje, ale nie na tyle by koniecznie zakładać coś pod spód. A wierzcie mi, w kwestii prześwitujących ubrań jestem bardzo restrykcyjna :)






Bluzka - eButik.pl
Kurtka - House
Spódnica - Terranova
Torebka - allegro.pl
Botki - Biedronka
Zegarek - Gino Rossi
Bransoletki - Otien / by Dziubeka

8 komentarzy:

  1. Godna oprawa dla takiego wydarzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny post, będę obserwować, zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwony Szafirek10 maja 2015 10:29

    Mam koszulę z identycznym motywem:). Zaglądam do Ciebie często, ale dotychczas nie komentowałam, no ale dziś musiałam;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja ;) Bordo ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym Cię zobaczyć w jakiejś kolorowej stylizacji, więc liczę że dotrzymasz postanowienia :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uniknąc czerni chyba się nie da, Spódniczka ma piękny kolor

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...