niedziela, 17 maja 2015

Klasyka: granat i beż


Postawiłam dziś na kolejne z moich ulubionych połączeń: granatu z beżem. Jednocześnie bluzkę w paski zestawiłam z kontrastowym szalem w panterkę. Myślę, że ciekawym akcentem kolorystycznym w tym zestawie jest lakierowana torba. Długo szukałam idealnej czerwonej i gdy natrafiłam na idealną, nie wahałam się długo. Trochę musiałam zainwestować więc aż trzy rzeczy sprzedałam na Vinted by na nią uzbierać, ale warto było :)





Bluzka - eButik.pl
Spodnie - F&F
Kurtka - ModoMania
Szal - C&A
Torba - David Jones
Lordsy - czasnabuty.pl

10 komentarzy:

  1. ładny zestaw, ale jakoś ten szalik mi tu nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super torebka:) jest prześliczna tak jak cała stylizacja, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie zestawy, poluję na podobną bluzkę, ale bez sukcesów;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny szaliczek :-) Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalik bardzo ładny :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne pazurki no i piękna torba. Gratuluję poświęcenia. Na pewno się opłacało.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...