środa, 13 maja 2015

Just ordinary everyday outfit #3

Połączenie pudrowego różu z szarością jest jednym z moich ulubionych. Poniższą różową narzutkę łączę właściwie wyłącznie z szarym, z tego co zauważyłam :) Tym razem w wersji weekendowej i najprościej jak się da - z dżinsami i wygodnymi butami. Nadal mam uraz do obcasów po akcji na dziurawym chodniku, która skończyła się skręconą kostką więc obecnie maksymalny obcas, który toleruję to taki półcentymetrowy :)




Narzutka - allegro.pl
Bluzka - Orsay
Jeansy - Sinsay
Baleriny - allegro.pl
Torebka - Butik
Bransoletka - shada-shop.pl
Zegarek - Gino Rossi

9 komentarzy:

  1. Ja też bardzo lubię połączenie tych dwóch kolorów :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak ja lubię właśnie takie zestawy i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto, ale efektownie ;) Brakuje mi tylko małego, cienkiego naszyjnika..

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, a narzutka bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...