sobota, 2 maja 2015

Hello May, I've been waiting for you.

No i mamy maj, w zeszłym tygodniu w końcu zrobiło się prawdziwie wiosennie. Oj długo czekałam na takie długie słoneczne dni. W końcu mam ochotę też ubrać się w jasne wiosenne kolory. Pierwszy raz od dawna nie mam na sobie nic czarnego ;)
Połączyłam bluzkę, która była zeszłorocznym hitem z nową spódniczką z imitacji skóry. Do tego baleriny, może nie jakieś super stylowe, ale wygodne. Ponad tydzień temu skręciłam sobie nogę i kilka dni przesiedziałam w domu, a teraz nawet, gdy już nie boli, nadal boję się ubrać nawet niziutki obcas.




 Bluzka - sheinside.com
Spódniczka - Reserved
Baleriny - allegro.pl
Torba - vinted.pl
Bransoletki - by Dziubeka / Lokaah

15 komentarzy:

  1. cudowna jest ta bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw, uwielbiam połączenie szarości i różu ;) Kurcze od dawna szukam szarych balerinek i nie mogę znaleźć odpowiednich :/ Zdrówka Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. czy jest aktualnie dostępna u jakiegoś sprzedawcy? jeśli tak to daj linka od kogo kupiłaś:)

      Usuń
    2. Oj wkradł mi się mały błąd. Ja tę torbę na Vinted kupiłam, nie na allegro ;)

      Usuń
  4. fajnie wygląda ta bluza w eleganckiej wersji :) właściwie ona zawsze super wygląda, to zdecydowanie jedna z ulubionych rzeczy w mojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie - prawdziwie wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny zestaw na wiosnę. Współczuję skręcenia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja.
    Bluzka jest cudowna.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny i idealny zestaw. Bluzka zachwyciła mnie,jest genialna !
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...