piątek, 22 maja 2015

Focused on details

 Czasem to dodatki "tworzą" zestaw. A oto przykład.
Codzienny "zwyklak", dżinsy, t-shirt i kurtka. Jedynie dodatki dodają nieco drapieżności :) 
Panterkowe lordsy gdzieś mi się zapodziały w czasie zimy. Przeprowadzałam się późnym latem i już nie zabrałam ich ze sobą. Zostały u rodziców razem ze słomkowymi kapeluszami i plażowymi sukienkami. Przyjechały dopiero w drugiej turze, tej wiosny :) Zupełnie o nich zapomniałam, a przecież są takie wygodne i świetnie dodają charakteru właśnie takim codziennym zestawom.
Ale takim dodatkiem może być z powodzeniem na przykład apaszka, ładny naszyjnik czy zegarek. A nawet czasem... lakier do paznokci ;) W moim przypadku to całkiem niepasujący liliowy fiolet, ale co tam ;)






T-shirt - Reserved
Kurtka - House
Jeansy - Next (ubarni.com.pl)
Lordsy - River Island
Torba - humad.pl
Bransoletki - Charms / Lokaah
Okulary - nn
I taki właśnie jest mój blog. Jak ten zestaw. Całkiem zwyczajny. Nie latam z aparatem w poszukiwaniu idealnego pleneru. Nie bawię się w przebieranki i szpilki w grudniu. Nie tworzę profesjonalnych minisesji bo nie jestem modelką. Po prostu realizuję założenia klasycznego "szafiarsko-lajfstajlowego" bloga. Jest okazja i mąż chętny zrobić kilka zdjęć to jest i post. Przeważnie po prostu pięć minut przed wyjściem, na tle naszej winorośli :)
Dziękuję wszystkim tym, którzy odwiedzają mnie właśnie ze względu na tą "zwyczajność". To już trzy lata. Dokładnie 22 maja 2012 napisałam pierwszy post pod tym adresem, przenosząc się na blogspot. Mamy więc dziś mały jubileusz. A już niedługo, 1 sierpnia minie cała dekada odkąd "wyżywam się" na blogu. Niezły staż, przyznajcie. Nie wiem czy kiedyś z tego zrezygnuję. Jak dotąd, nie zdarzyło mi się zrobić przerwy dłuższej niż dwa miesiące. Może kiedy powiększy nam się rodzina i znudzi mi się robienie zdjęć, wrócę do felietonów, od których zaczęłam :)

9 komentarzy:

  1. Ja właśnie uwielbiam Twojego bloga za tą zwyczajną - niezwyczajność :) Dzień zaczynam od kawy i corba -style!
    Dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie 'zwyklaki' też są potrzebne! :)))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: błękity, chabry i fiolety - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 lata? Ale to minęło, lubię tę Twoją normalność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dodatki są najważniejsze to tak naprawdę one tworzą całą stylizacje, ładnie jka zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna torebka! :) I praktyczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramoneska! Świetna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę sobie żebyś nigdy nie przestała blogować Aniu! Choć jestem od Ciebie trochę starsza to bardzo lubię twój blog i czytam go regularnie od ponad 2 lat (ale nie komentuje, bo jestem leniwa). Mamy podobne figury i podoba mi się twój styl ubierania. Lubię podgląd twoje życiowe perypetie.
    Pisz nadal!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu za to lubię tu być, za Twoją nieudawaną codzienność:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje takiej rocznicy :) Lubię twojego bloga i mam nadzieję, że jeszcze długo będziesz go pisać! Świetne buty w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...