poniedziałek, 11 maja 2015

Czerwona spódnica Top Secret

Kto by pomyślał, że mieszkam w tak... Wietrznym Mieście? ;)
Poniższy zestaw pochodzi z 1 maja czyli u nas wielkiej rodzinnej imprezy - urodzin babci. Niestety brzydka pogoda skutecznie utrudniła zrobienie choć kilku dobrych zdjęć. Mimo wszystko chciałam wam ten zestaw pokazać. Wielokrotnie wspominałam, że lubię połączenie czarnego i białego z czerwonym. Tym razem rolę tego kolorowego elementu gra czerwona spódnica, którą znalazłam na vinted.pl zaraz po tym jak kupiłam identyczną chabrową. Obie są po prostu wspaniałe! Wygodne, stylowe dzięki błyszczącym guzikom i w dodatku mają kieszenie - coś co w spódnicach uwielbiam. Co prawda obie będę musiała zwęzić by ładnie leżały na talii i miały korzystniejszą dla mnie długość, ale i tak było warto :)




Bluzka - Reserved
Spódnica - Top Secret (vinted.pl)
Marynarka - New Look (ubrani.com.pl)
Baleriny - LevelF
Torebka - F&F
Zegarek - eCarla.pl
Bransoletka - Charms

Czerwona spódnica Top Secret - MODNAPOLKA.pl

10 komentarzy:

  1. ładniutka spódniczka, dla mnie trochę za długa, ale mam o takiej długości w groszki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam to połączenie kolorów- klasyczne w każdym calu:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowna spódnica, świetnie do Ciebie pasuje. A te kolory, ach pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta spódniczka,ale i jakie boskie masz balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, może spódniczka jest troszkę za długa i efektowniej wyglądałaby w wersji krótszej, ale z pewnością przyciąga uwagę. Plus za dodatki :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze Cię widzieć w czerwieni, a w połączeniu z marynarskimi paskami całość wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz Aniu, powinnaś częściej sięgać po czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepysznie się prezentujesz w tej spódnicy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...