piątek, 15 maja 2015

Czarny kombinezon w całkiem nowym wydaniu

Jakiego to ja koloru obiecałam unikać? Czarnego? Nie wydaje mi się ;)
A tak poważnie to starałam się, ale nie jestem stworzona do noszenia pasteli. Jeśli już stawiam na jakiś kolor to zawsze łączę go jednak przede wszystkim z czernią. Tym razem w postaci kombinezonu kupionego rok temu i... to chyba była ostatnia jego odsłona. Niby fajnie, niby wygodnie, ale jednak nie dla mnie góry bez ramiączek. Same rozumiecie ;)







Kombinezon - New Yorker
Sweter - outletka.com
Torba - humad.pl
Baleriny - Level F
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Bransoletka, naszyjnik - Sinsay

Można by pomyśleć, że wybraliśmy się na wycieczkę gdzieś w góry, a tymczasem takie piękne plenery to u nas w Katowicach, pół kilometra od domu moich rodziców, idealne miejsce na popołudniowy spacer :)

11 komentarzy:

  1. sweterek ma sliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw :) ja kocham pastele i mam ich najwięcej w szafie. Fakt taka góra bywa kłopotliwa, też nie zbyt często nosze tego typu ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje Ci ten kombinezon! Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/05/kamizelka-diy-i-pienkowy-plecak-od-lisy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój kombinezon ma podobny krój, ale jednak ma ramiączka, bez sobie nie wyobrażam:). Ale wyglądasz fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku jakoś mi wygodniej w nim było, chodziłam do sklepu 3 razy zanim się zdecydowałam na taki model bez ramiączek. Teraz niestety żałuję i odsprzedałam już go, a kupiłam taki na grubych ramiączkach ale za to "z dekoltem do pasa" :D

      Usuń
  6. Mi się bardzo całość podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci w takich lekko falowanych włosach:)
    Kombinezon jest świetny,sama nad jakimś się zastanawiam ale faktycznie brak ramiączek to problem.Ja wole rękawek jednak lub szerokie ramiączka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Mi się falowane przy naturalnym kolorze włosów podobały. Teraz czuję się jakaś taka za bardzo blond ;)
      A kombinezon kupiłam sobie już inny, taki jak mówisz - z szerokimi ramiączkami.

      Usuń
  8. cudowny post!
    Będę zaglądać częściej:)
    zapraszam: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...