poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Wind of change

Odkąd zmieniłam trochę fryzurę i rude odcienie przestały do wszystkiego pasować (na przykład zakładając różowy płaszcz przeraziłam się), zaczęłam stawiać na odcienie brązów i beży. Ta wiosna będzie więc u mnie wielkim renesansem kolorów ziemi, choć może powinnam stawiać na pastele :P 
Nie przekonacie mnie jednak. Co prawda mam sporo jasnych, pastelowych ubrań, ale zawsze lepiej będę czuć się w tych ciemniejszych.



Kurtka - allegro.pl
T-shirt - Terranova
Spodnie - ubrani.com.pl
Botki - New Look (ubrani.com.pl)
Torebka - Butik
Okulary - nn

9 komentarzy:

  1. O jak fajnie :)
    U mnie tak zimno, że ciągle chodzę w zimowej kurtce:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet drobna zmiana koloru może spowodować zamęt w szafie. Ale wyglądasz super, zestaw też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja kurteczka mi się bardzo podoba. Zdjęcia też świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten zestaw
    faktycznie takie kolorki idealnie pasują do Twoich włosów

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  5. Minimalizm jak najbardziej na plus! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobną ombre jak Ty, nawet jestem jeszcze bardziej ruda jak padnie światło i pasuje róż spokojnie :)
    Śliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie ci w takich kolorkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja. Kurtka w moim typie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...