czwartek, 2 kwietnia 2015

Trzy wcielenia... dresowej spódnicy

Zapraszam na kolejną część modowych inspiracji. Tym razem popularna od zeszłego sezonu piankowa spódnica, którą ja nazywam po prostu dresową :) 
1. Klasyczne połączenie 3 kolorów, botki dodatkowo wydłużają optycznie nogi. Zestaw taki bardziej drapieżny dzięki skórzanej ramonesce.
2. Dresowa spódnica może być też elegancka! Dobrałam do niej lakierowaną kopertówkę i żakiet w pepitkę.
3. Najbardziej lubię łączyć szary z pudrowym różem. Spódniczka nadała się do tego idealnie!

Specjalnie dla was wyszukałam ciekawe inspiracje ze spódniczkami w podobnym stylu.
www.monashe.pl
www.cocomoda.pl
www.fashion-land.pl
www.wearme.com.pl
 



www.vubu.pl




www.expomoda.pl
www.daisyline.pl
Poniżej jeszcze dwie moje propozycje. Pierwsza... romantyczna :)

A na koniec połączenie piankowej spódnicy z piankową... bluzką! :) Zestaw ten okazał się według was najlepszym w marcu.

9 komentarzy:

  1. wersja numer jeden najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, wersja cała dresowa jest najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post!:))
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać spódniczka jest bardzo uniwersalna i właściwie wystarczy założyć stylowy żakiet by wyglądać nieco bardziej elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś do spódnicy jeszcze nie mogę się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wersje, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. dresowe spódnice kompletnie nie są w moim stylu ale Ty bardzo fajnie ja zestawilas.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.madebyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...