sobota, 4 kwietnia 2015

Sunday in Cracow

Tydzień temu po raz pierwszy objawił się mój zakupoholizm. Tak, po raz pierwszy, wcześniej to było tylko szukanie okazji :) Byłam na odbywających się w Spodku targach mody niezależnej Mustache Yard Sale i wpadł mi w oko błękitny płaszczyk. Skąd ten kolor? W zeszłym roku upierałam się, że mi się nie podoba. Musiałam się do niego przekonać. Nadal nie przepadam za typowo niebieskimi ubraniami, ale taki pudrowy odcień przypadł mi do gustu. A pomysł zakupu błękitnego płaszcza wpadł mi do głowy, gdy oglądałam dość popularny płaszcz z Romwe za blogach. Nie kupiłam jednak go bo unikam powtarzalności. Dlatego bardzo się ucieszyłam natrafiając na ten polskiej marki Talia z Poznania. A czym objawił się w tym wypadku mój zakupoholizm? Mam już dużo okryć wierzchnich, a ten płaszcz był o wiele za drogi jak na mój budżet. Skończyło się więc na tym, że mąż mi go kupił choć przeważnie mu na to nie pozwalam. Miałam wyrzuty sumienia, ale potem w domu przymierzyłam go jeszcze raz... ;) Na pewno będzie często gościł na blogu. Zresztą Święta zapowiadają niezbyt ciepłe więc pewnie w nim wystąpię, a potem będzie grzecznie czekał na jesień :)






Płaszcz - Talia
Spódnica - eButik.pl
Bluzka - Outlet Calliope
Torba - humad.pl
Kozaki - sequin.pl
Kolczyki - Sinsay
Zegarek - Gino Rossi (prezent)
Sunday in Cracow - MODNAPOLKA.pl

17 komentarzy:

  1. pięknie ci w nim! już to mówiłam ale powiem jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny płaszczyk fajny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten płaszczyk :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny płaszcz, ma piękny kolor!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/burgundy-i-karmele.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny! Świetnie wyglądasz. Kolczyki też mnie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedna z Twoich lepszych stylizacji!

    Życzymy wesołych i radosnych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszczyk jest nieziemski, baby blue:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że się skusiłaś, czasem warto zaszaleć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk jest niesamowity: pod względem koloru, kroju i fasonu ! Bardzo fajny zestaw. P.S. - mam te kolczyki, są genialne ;d Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały płaszcz, świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszcz śliczny.. fajny fason i kolor.. świetnie w nim wyglądasz ..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...