niedziela, 26 kwietnia 2015

Plus Size Model

Tytuł dziś taki przewrotny bo żadna ze mnie modelka, ale nie zmienia to faktu, że znów jestem plus size i trzeba to jakoś ogarnąć. Nie myślcie sobie, że dobrze mi z tym, że znów mam sporą nadwagę, o nie. Ale etap płaczu i wyrywania włosów mam już za sobą. Tak samo jak etap odchudzania kiedy to dzięki diecie 3D Chilli i 8km marszowi dziennie (nordic walking) schudłam 3kg w tydzień. Potem niestety były Święta i choć starałam się je przygotować w wersji light (jeśli ktoś chce mogę podesłać fajny przepis na majonez z serka wiejskiego) to niestety dietę szlag trafił i zaczynam od poczatku. Czuję, że to walka z wiatrakami i tak na prawdę dopiero po zakończeniu leczenia będzie mi dane wrócić do normalnej wagi. A na to będę musiała poczekać, przynajmniej rok. Dlatego tym bardziej muszę się starać by ubiorem zakryć to co niefajne, a podkreślić atuty. Jak wiecie najbardziej lubię chodzić w spódniczkach i sukienkach. Nie zawsze jednak są one odpowiednie do okazji i wygodne. Zawsze mam więc w szafie parę czarnych dżinsów. Te ze zdjęć kupiłam całkiem niedawno na ubrani.com.pl w mega fajnej cenie. Mają wysoki stan co uwielbiam. Jest to rozmiar 40, a nie 42, który noszę, ale dzięki temu przylegają, ale nie opinają i nogawka fajnie wygląda właśnie z tego typu kozaczkami.




Bluzka - Diverse
Kurtka - House
Spodnie - ubrani.com.pl
Kozaki - allegro.pl
Torebka - Butik
Szal - prezent
Okulary - nn
Odkąd przefarbowałam włosy najlepiej czuję się w brązach. Jakoś mi tak wtedy bardziej pasują. Nie przemyślałam tego, że na przykład z różową bluzką ten mój rudy blond się trochę gryzie ;)

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się teraz podobają takie bluzeczki w paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plus size? No co Ty, przecież jesteś całkiem szczupła! Stylizacja też bardzo fajna, wpada w oko :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie kochana :) A do plus size to Ci daleko naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z której strony jesteś plus size ? Jak zawsze wyglądasz ślicznie, lubię Twoje stylizacje !

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem CIę doskonale, sama ostatnio bezskutecznie próbuję zrzucić kolejne 5 kg a waga ani drgnie.
    A zestaw świetny. Uwielbiam pasiaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. w tych włosach zupełnie inna osoba ;) pięknie Ci!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te włosy dodały Ci lekkości, fajny wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wyglądasz!!!!
    Świetna stylizacja!!

    New post:
    http://fashion-styleeee.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...