czwartek, 30 kwietnia 2015

Kwiecień 2015 - nowości w mojej szafie :)

W tym miesiącu z nudów zrobiłam wielkie porządki w szafie. Od 2 lat sprzedaję na Vinted nienoszone już ubrania. Tym razem postanowiłam wystawić również na olx.pl i to był strzał w dziesiątkę. Niestety dodatkowe pieniądze w portfelu i miejsce w szafie szybko się ulotniły :) Znów kupiłam dużo nowości :)

 Granatowa spódnica (eButik.pl 59zł)
Zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Na pewno przyciąga wzrok. Choć ze względu na charakterystyczny materiał i nietypową długość trudno wybrać odpowiednią okazję do jej założenia.
Bluzka w kwiaty (eButik.pl 24,90zł)
Fajna, lekko prześwituje ale nie trzeba pod nią nic zakładać.
Bluzka w paski (eButik.pl 19,90zł)
Zapomniałam, że w tym sklepie trzeba brać rozmiar mniejszy niż się nosi. Jest trochę za duża, ale i tak ją lubię. Uniwersalna, marynarska...
Bluzka z nadrukiem (eButik.pl 20zł)
Strasznie spodobał mi się ten nietypowy nadruk.
Karmelowe botki na niskim obcasie New Look (ubrani.com.pl 25zł)

Okulary George (ubrani.com.pl 7zł)

Chabrowa bluzka z baskinką (Lidl 14,99zł)

 Dżinsowa koszula (Calliope 29,90zł)
Podoba mi się jej nietypowy sposób wykończenia - bez kołnierzyka.
Miętowa koszula (Calliope 14,90zł)

 Marynarka New Look (sh "Retro" 35zł)

Granatowa marynarka w paski (vinted.pl 25zł)
Od dawna takiej szukałam.
Beżowa skórzana spódnica Mohito (vinted.pl 29zł)
Wybaczcie, że taka pognieciona. Świeżo wyciągnięta z paczki ;)
 Błękitna bluzeczka (Lidl 19,99zł)

 Grafitowe sandały na korkowej podeszwie (ubrani.com.pl 7,50zł)

Brązowa torba kuferek (allegro.pl 74zł z przesyłką)
Moja siostra kupiła sobie czarną i strasznie mi się spodobała. Stwierdziłam, że też chcę taką, ale czarnych mam już kilka więc postawiłam na brązową,
 Błękitny sweterek (outletka.com 41zł z przesyłką)
Ciąg dalszy mojej nowej fascynacji kolorem błękitnym.
Czerwona i chabrowa spódniczka Top Secret (vinted.pl 17zł i 36zł z przesyłką)

Najpierw w świetnej cenie kupiłem tę drugą, chabrową. Potem całkiem przypadkiem u drugiej Vintedzianki natrafiłam na czerwoną. Są świetne. Na pewno często będą się pojawiać na blogu.
Beżowe sandałki na słupku i brązowe baleriny (merg.pl - w ramach współpracy)

Sandały okazały się niewygodne. Nie wiem dlaczego w zeszłym sezonie były takim hitem. A baleriny są świetne. Wygodne i głębokie (zakrywają całe palce), tylko te ozdóbki chcę odpruć lub zastąpić wstążką.
Okulary (5zł)

Beżowe baleriny (29zł)
Bardzo podoba mi się to połączenie dwóch odcieni i nieco szpiczasty czubek. Oprócz tego są bardzo wygodne.
Beżowa torba kuferek (Calliope 79zł)
Potrzebowałam torebki w uniwersalnym odcieniu beżu i taką właśnie znalazłam. Co prawda nie chciałam aż tyle zapłacić, ale skusił mnie jej uniwersalny krój i to, że nie jest aż tak duża mimo tego, że mieści A4. 
 Szara skórzana spódnica (Reserved 49,99zł)

Złoty pasek George (ubrani.com.pl 2zł)

12 komentarzy:

  1. super!!!!


    ~~~~~~~~>
    Zapraszam również na mój blog.
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. okulary za 7zł zrobiły na mnie wrażenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa swietne. Wzor przykuwa wzrok :-)

      Usuń
  3. Dużo fajnych klasyków, świetne marynarki, spódnica z Mohito cudo (jakbyś chciała sprzedać, to jestem chętna:)), beżowy kuferek super. Ogólnie fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze cie rozczarowac. Ta spodnica to 42. Nawet dla mnie lekko luznawa. Wiec ty przy tej rozmiarowce bys 38 musiala miec ;-)

      Usuń
    2. Wroc, 36 mialam na mysli :-)

      Usuń
  4. Mnie osobiście rzeczy z butiku rozczarowują jakościowo :/ Podobała mi się ta koszula w kwiaty ale materiał okropny ... .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci ze nie mialam problemu z ich rzeczami. Kupuje wylacznie w esklepie wiec wiele ryzykuje ale nie mialam zastrzezen. A ta bluzka w kwiaty specjalnie jest z takiego materialu by byla zwiewna.

      Usuń
  5. same cudowności, szczególnie buty <3 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ci się udały zakupy. Swoją drogą fajnie tak często zmieniać zawartość szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, naprawdę sporo, ja od początku roku tyle nie kupiłam, co ty w jeden miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...