poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Fifty shades of...

W poprzednim poście wspominałam o targach Mustache Yard Sale w katowickim Spodku, na których kupiłam błękitny płaszczyk. Dziś zestaw z tego właśnie dnia. Było dość zimno i przelotnie padało więc uznałam, że to najlepsza okazja by założyć... kalosze! Te konkretne upatrzyłam sobie jakiś czas temu w Reserved, ale gdy się po nie wróciłam, już je wyprzedali. Przypadkowo znalazłam je potem na vinted.pl i wynegocjowałam za 45zł z przesyłką :) Muszę przyznać, że były inspiracją do tego zestawu i całość dobierałam właśnie pod buty. Lubię połączenie czerni z szarością.





Narzutka - allegro.pl
Kurtka - House
Spodnie - C&A
Kalosze - Reserved (vinted.pl)
Torba - humad.pl
Fifty shades of...

14 komentarzy:

  1. Genialnie wyglądasz, całkiem inny styl by najmniej dla mnie jaki widzę głównie w postach, bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz. Pasuje do ciebie ten styl ubierania. Podobają mi się te nietypowe kalosze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz. Pasuje do ciebie ten styl ubierania. Podobają mi się te nietypowe kalosze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś nowego, mroczniej, ciekawie, ciekawie. Częściej tak eksperymentuj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że pasuje mi taka mroczna aura? :)

      Usuń
  5. jakoś wyjątkowo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalosze są świetne, wyjątkowe :) A cała stylizacja w moich ulubionych barwach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza myśl: "Joł ziom" :D
    Fajnie coś innego, luzackiego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. Niesamowity zestaw. Jesteś bardzo fotogeniczna i wyglądasz w tym bardzo kobieco. Nowy post na http://black-pearls.blogspot.com/, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie! uwielbiam czerń i szarość

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kalosze akurat średnio mi się widzą, ale przymykam oko, bo cały zestaw bardzo na tak, świetnie Ci w takich połączeniach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, zadziornie. Ale i praktycznie - kalosze! Fajne te kalosze. A wiesz, że przez Ciebie wreszcie się zalogowałam na vinted? Tyle tego wrzucasz na fb, że stwierdziłam, iż czas tam być;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...