piątek, 24 kwietnia 2015

Could you keep that skirt Reserved for me?

Prezentuję wam dziś najnowszą spódniczkę w mojej kolekcji, a mam ich już ze czterdzieści :) Tę upatrzyłam sobie przez przypadek i postanowiłam wykorzystać drugą część karty podarunkowej więc zamiast 99zł dopłaciłam tylko 49zł. Uwielbiam Reserved, mieszczę się tam w spódnice w rozmiarze 38 :) Jednak nie tym razem. Musiałam wziąć 40, a na wieszaku była tylko 42. Pani przy kasie poinformowała mnie, że w innym salonie jest kilka "czterdziestek". Ale ja miałam kartę podarunkową tylko do danej galerii handlowej. Pani podpowiedziała mi więc bym posunęła się do małego szachrajstwa i kupiła 42 po czym wymieniła ją na 40 w tamtym sklepie. Reserved na tym nie traci, a ja mogę mieć spódnicę w korzystnej dla mnie cenie. Tak też zrobiłam, najpierw dzwoniąc by ją dla mnie zarezerwowali. I wszyscy byli szczęśliwi. No, może oprócz męża, który mnie musiał zawieźć do tego drugiego centrum handlowego, które choć po drodze, zabrało nam trochę czasu.
Następnego dnia okazało się jednak, że spódnica ciężko się prasuje, a bardzo szybko gniecie, co chyba widać. No cóż, nie można mieć wszystkiego.







Bluzka, spódnica - Reserved / Buty, torba - allegro.pl / Zegarek - blink-bizuteria.pl / Bransoletki - Lokaah

17 komentarzy:

  1. Warta zachodu zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to pewnie dlatego chcieli się pozbyć towaru ze sklepu, ale trzeba przyznać fajna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest śliczna, a reserved to bardzo fajny sklep z ciekawym asortymentem :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja:) buty wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciuszek gnieciuszek, i nie w moim stylu, dostawała bym szału i nie zakładała jej.
    Buty masz cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze faktycznie, a jaka jest z 2 strony??? Moją da się normalnie prasować :) Zestaw bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko prasuję na lewej. Tutaj to nic nie dawało więc prasowałam na prawej przez szmatkę i nic :( A nie mogę zbytnio zagrzać eko skóry bo się stopi :D

      Usuń
  7. To jest chyba tafta i niestety będzie się gniotła, ja unikam takiego materiału :) Ładny zestaw, cudne buty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tafta, to imitacja skóry. Nie wszystkie się tak gniotą.

      Usuń
  8. Zestaw bardzo fajny, choć buty bym zmieniła- zupełnie nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten look i kolory.

    Super Stylizacja!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się u ciebie, ale jednak nie w moim stylu :D za to buty cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz! Buty masz cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 40 spódniczek, niezła kolecja, stylizacja fajna, ale troche bym popracowała nad koncepsją zdjęc, jakis lepszy klimat, Pozdrawiam i zapraszam do mnie, www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie nowy post o smakowitościach.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...