czwartek, 9 kwietnia 2015

Bo pokrowiec na tablet też może być modnym dodatkiem :)

Prezentuję wam dziś mój najnowszy dodatek. Filcowy pokrowiec na tablet firmy Youpibag. Firma ta proponuje wiele fajnych wzorów etui na różnego rodzaju sprzęty. Ciekawą opcją jest możliwość zaprojektowania swojego własnego wzoru, co ja właśnie uczyniłam :)



Przy projektowaniu własnego pokrowca na www.youpibag.pl można wybrać każdy szczegół: rodzaj materiału, zapięcia czy nawet zaprojektować własny wzór, który zostanie nadrukowany.
W prosty sposób wybiera się wszystkie szczegóły, ustala kolory i po dodaniu do koszyka i opłaceniu zamówienia czekamy już tylko na kuriera z naszym pokrowcem :) Realizacja trwa kilka dni i po około tygodniu możemy się cieszyć naszym unikatowym dodatkiem. A my kobiety lubimy mieć coś wyjątkowego ;)




Mam dla was niespodziankę! Na hasło "corbastyle" dostaniecie 10% zniżki na wykonanie swojego własnego pokrowca na

11 komentarzy:

  1. Ale bajer :D Fajny pomysł :D Szkoda, że na telefon bampery mają tylko na iPhone ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, na mój trudno znaleźć fajny, ciekawy. Ale pokrowiec też filcowy można uszyć ;)

      Usuń
  2. przydałby mi się taki na mój tablet ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na począrku myślałam, że to torebka :) hehe
    Świetna sprawa z tym własnym motywem, sama chętnie takie cudo bym sobie sprawiła :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna i przydatna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pokrowiec na tablet nawet musi być modnym dodatkiem <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...