środa, 22 kwietnia 2015

Blue cloud

Wszystkie zimowe buty i kurtki pochowałam już do szafy. A tu nam kwiecień taki psikus zrobił, że w sobotę znów zrobiło się strasznie zimno i nawet z nieba leciały drobinki śniegu. Miałam zupełnie inną koncepcję na ten dzień. Musiałam ją jednak szybko zmienić, wyszperać cieplejsze rajstopy i płaszcz. Zresztą zestaw układany był pod jedyne okrycie zimowe, którego jeszcze nie schowałam - czyli ulubiony błękitny płaszczyk właśnie. I takim to sposobem postawiłam znów na trzy kolory. Pierwszy raz dopiero miałam okazję założyć spódniczkę, która jak się okazało, zlewa się trochę z płaszczem, ale taki był właśnie zamiar. Miało być stylowo i przyciągać wzrok ;)
Spędziliśmy miło czas w babeczkarni Miss Cupcake na urodzinach Paulette. Uznałam, że najlepszym prezentem będzie karta podarunkowa do centrum handlowego, gdzie będzie mogła wybrać sobie prezent w jednym z dziesiątek sklepów :) Ja sama swoją kartę wykorzystałam na dwie spódniczki. Tę z dzisiejszego postu i drugą, którą pokażę przy następnej okazji.





Płaszcz - Talia
Spódniczka - Reserved
Bluzka - outlet Calliope
Zegarek - Gino Rossi
Botki - renee.pl
Torebka - humad.pl
Bransoletki - vincimoda.pl / shada-shop.pl
Naszyjnik - Cropp

19 komentarzy:

  1. bardzo fajna wiosenna stylizacja, podoba mi się kolor płaszcza jak i spódniczki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, U mnie nowy post o naszywkach na ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, u mnie nowy post! Zapraszam http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna bluzeczka i w połączeniu ze spódniczką-cudowny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie wyglądasz, a te wszystkie dodatki znakomicie dopełniają tą stylizację.
    Zapraszam na mojego bloga http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne połączenie, piękny płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha ha już wiem jaka będzie ta następna :D Bardzo ładnie ci w tym kolorze czego pewnie rok temu bym nie powiedziała ale wiadomo, że zawsze coś się zmienia w guście i własnym widzi-mi-się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że jednak mi się spodoba. Po prostu wcześniej nie mierzyłam nic w tym kolorze bo za nim nie przepadałam. Aż do tego płaszczyka... ;) I teraz wszystko mogłabym mieć błękitne :P

      Usuń
  7. Podoba mi się takie połączenie!
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam błękit, bardzo Ci pasuje ten kolorek :)
    Ja jestem właśnie na etapie szukania błękitnej spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny płaszcz i świetna stylizacja! Spódnica także bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  10. wow podoba mi się świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biel i baby blue to rewelacyjne połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alee śliczna spódniczka i płaszczyk!!
    Bardzo ładne zdjecia!!

    Zapraszam na nowy post!
    http://fashion-styleeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna spódniczka i płaszczyk :-) Aniu, schudłaś ...?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...