wtorek, 28 kwietnia 2015

All the world's a stage

Mam dla was dziś kilka zdjęć z naszej zeszłotygodniowej randki. Wybraliśmy się na kawę, a potem do teatru na "Jesus Christ Superstar". Uwielbiam muzykę z tego musicalu i znam wszystkie piosenki, ale ciekawie było usłyszeć je pierwszy raz... po polsku! :)
Gdzież bardziej pasuje ta elegancka spódnica o dziwacznej długości jak nie do teatru właśnie? Co prawda to tylko "Teatr Rozrywki", nie wymagają wieczorowych strojów, ale uznałam, że to właśnie idealna okazja by jeszcze w tym sezonie ubrać tę spódnicę. Teraz będzie czekać na chłodniejsze dni (jest dość gruba). Do tego wypróbowałam nowe buty, które właściwie kupiłam z myślą o weselu. Mam nadzieję, że ich nie zniszczę do tego czasu (czyli do czerwca) bo są na prawdę wygodne. Choć nie byłabym sobą gdybym nie wykręciła sobie nogi na jednym z chorzowskich dziurawych chodników.
Niestety akceptowalne były tylko te trzy zdjęcia :) Coś mi tego dnia nie wyszło z włosami :P


Bluzka, spódnica, torebka - eButik.pl / Marynarka - outlet Calliope / Buty - allegro.pl / Zegarek - eCarla.pl

17 komentarzy:

  1. Piękne buty i spódnica. Kolory znakomicie się ze sobą łączą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka i buty super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz
    ta spódniczka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna randka i jaka piękna stylizacja, cudownie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zestawienie:) w moim stylu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna spódnica! całość genialna, super dobrane kolory, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. marynarka i torebka wiodą prym:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta spódnica jest niesamowita, bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zestawienie, wszystko świetnie dobrane ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w tej spódnicy !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz, obserwuje i zapraszam do siebie ;-) Mam prośbe poklikałabyś u mnie w linki do ubrań, bardzo mi zależy na współpracy z tym sklepem ;-) http://olaholly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta spódnica jest mistrzowska :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie ci w tej spódnicy ;) A buty rewelacyjne sama bym takie chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wszystko dobrane, a spódnica jest cudna :D

    zapraszam: http://kazisas.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...