wtorek, 3 marca 2015

Zakupy - luty 2015

Tak jak w styczniu nie miałam prawie w ogóle ochoty i czasu na zakupy, tak w lutym to nadrobiłam :) Przydała się gotówka z urodzin :) Przyszło do mnie kilka fajnych paczuszek z ubrani.com.pl. Dwa razy zrobiłam też zakupy w Reserved, gdzie zaglądam tylko podczas wyprzedaży. Tym razem na zakupy zdecydowałam się dopiero pod sam ich koniec.
1. Koszula w paski Atmosphere (ubrani.com.pl 29zł)

2. Szary płaszczyk New Look (ubrani.com.pl 29zł)

3. Kamizelka ombre F&F (ubrani.com.pl 21zł)

4. Różowy sweterek Atmosphere (ubrani.com.pl 11zł)

5. Bluzka w kwiatki New Look (ubrani.com.pl 16zł)

6. Różowy płaszcz New Look (ubrani.com.pl 16zł)

7. Beżowa kurtka Zara (vinted.pl 85zł z przesyłką)

8. Czarny naszyjnik (Cropp 7zł)

9. Szary sweterek narzutka (ubrani.com.pl 10zł)

10. Grafitowy sweter (ubrani.com.pl 16zł)

11. Sweterkowa kamizelka (ubrani.com.pl 11zł)

12. Dżinsowa spódniczka (Reserved 39,99zł)
Podejrzewam, że została do ostatecznej wyprzedaży tylko dlatego, że na metce jest 38, a wychodzi 42 i nikt noszący ten rozmiar nie był na tyle odważny jak ja by ją przymierzyć :)
Ma piękny zwężany ku dołowi krój i zamek na całej długości z tyłu.
13. Różowy komin (Reserved 29,99zł)

14. Niebieska koszula w kratę (Reserved 15zł)

15. Piankowa bluzka (Reserved 35zł)
Już dawno chciałam sobie dokupić ją do spódniczki z tej samej serii, ale nawet po przecenie była dla mnie za droga (49zł). Poczekałam i udało mi się dostać jedną z ostatnich sztuk podczas weekendu z dodatkową zniżką 30% na rzeczy przecenione :)
16. Czerwona sukienka Reserved (vinted.pl 45zł z przesyłką)

17. Brązowa kurtka pilotka z futerkiem Next (ubrani.com.pl 32zł)
Podoba mi się taki styl kożuszka. Szkoda, że pewnie będę miała dopiero okazję założyć ją jesienią.
18. Różowy naszyjnik (ubrani.com.pl 14zł)
Jest piękny, przyciąga wzrok :)
19. Sweterek w paski Abercrombie&Fitch (vinted.pl 22,50zł z przesyłką)

19 komentarzy:

  1. szary płaszczyk bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie 20 rzeczy za mniej niż 500zł, nie źle!
    Lubię takie okazyjne zakupy, zresztą to wiesz:). Ale też uczę się kupować mniej i to też wiesz, bo nie raz to pisałam:).
    A niektóre rzeczy super, pierwsza koszula, kurtka pilotka, kamizela szara czy szara bluzka z Rsrvd- świetne łupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie podliczyłaś :) Ja nigdy nie liczę ile to wyszło miesięcznie bo by mi się przestało podobać :) Staram się ograniczać. Skompletowałam całkiem fajną, uniwersalną garderobę i mam z czego wybierać :) I fajnie, że w końcu w nowej pracy będę miała okazję to wszystko nosić a nie tylko grube swetry.

      Usuń
  3. Ale mi się ten różowy płaszczyk podoba, taki optymistyczny. I tak piankowa bluzka, wydaje się świetnym zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta kamizelka ombre jest genialna !
    zapraszam do mnie na lumpeksowy post i na mój profil na vinted, może coś wpadnie w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka od Zary i to za taką cenę... :) Nieźle upolowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. ile świetnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie rzeczy przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szary płaszcz najbardziej mi się podoba, cudne zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, potrafisz wyszukać perełki, różowy płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  10. same fajności, a różowy płaszcz - mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Read the article very useful/ di baca dulu artikel nya gan siapa tau bermanfaat terimakasih

    Obat maag kronis yang sudah menahun dan parah

    OdpowiedzUsuń
  12. Różowy płaszcz i piankowa bluza super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Reserved i bardzo podoba mi się komin i piankowa bluzka :) Różowy naszyjnik genialny :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...