niedziela, 15 marca 2015

Wiosenny płaszczyk khaki

Mam ten wątpliwy przywilej, że mogę sobie w niedzielę posiedzieć do późna. Nie mam nic jutro ciekawego do roboty, niestety. Są też plusy, skończyły się nerwobóle i generalnie zły nastrój przed poniedziałkiem. Nie żałuję, że odeszłam z poprzedniej firmy, ani, że dałam sobie spokój ze sprzedawaniem sukien ślubnych. Niestety jednak w Tychach nie wyszło i gburowaty pan konsultant z firmy rekrutacyjnej zadzwonił poinformować mnie, że na asystentkę dyrektora wybrali kogoś innego i nie raczył przeprosić, że odezwał się o dzień za późno. A ja w czwartek siedziałam o umówionej godzinie pod telefonem podczas, gdy on milczał jak zaklęty. No trudno, wiązałam z tą posadą duże nadzieje, ale jak nie tam to gdzie indziej. Intensywnie szukam, ale nudzić się na pewno nie będę. Wracam do diety i treningów bo zrobiło się tragicznie jak widać na załączonym obrazku ;)
Zdjęcia z dzisiejszego spacerku. Załatwiliśmy zakupy szybciej niż myśleliśmy i mieliśmy trochę czasu do zabicia. Znajomi zaprosili nas na parapetówkę, a bez prezentu nie wypada więc pojechaliśmy do... Pepco :) Uwielbiam kupować tam drobne rzeczy do domu.




Płaszcz - - H&M (ubrani.com.pl)
Jeansy - C&A
Torba - Reserved
Botki - renee.pl
Okulary - Sinsay
Czapka pożyczona od męża, gdyż dzień okazał się wietrzny :)

12 komentarzy:

  1. Też lubię wypady do Pepco, w zeszłym tygodniu zrobiłam tam najazd :)
    Szkoda,że z pracy nic nie wyszło, ale lepiej trochę poczekać na naprawdę dobrą pracę niż męczyć się bez sensu. Trzymam kciuki :)
    A płaszczyk bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi tam najbardziej podoba się torba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam żadnego "tragicznie" nie widzę, ale sama też ostatnio znów sobie pofolgowałam i dieta na 2 tygodnie poszła w odstawkę, muszę ponownie się za siebie zabrać.
    Z pracą życzę powodzenia, jestem pewna, że szybko coś znajdziesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to dobrze, że aż tak tego nie widać :) Ja sobie pofolgowałam za bardzo i teraz mam znów 10kg do zrzucenia :(

      Usuń
  4. Masz racje. Pepco to idealny sklep, żeby kupić coś na szybko i ladnego :)
    Śliczny plaszczyk! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jest śliczny , poklikałam :)
    wspólna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...