środa, 25 marca 2015

Trzy wcielenia... futrzanej kamizelki

Kamizelka cała z futra stała się hitem już kilka sezonów temu. Ja sama zaczęłam takowej poszukiwać jesienią, jednak żadne nie leżała dobrze. Swoją obecną znalazłam w second handzie za śmieszną cenę :)
Nie jest może idealna, bo mogłaby być dłuższa i nie mieć ściągaczy, ale nie wybrzydzam :)
Od jesieni ciągle mam nowe na nią pomysły i na pewno jeszcze pojawi się na blogu. Poniżej moje trzy ulubione zestawienia.
1. Zestawiłam ją na zasadzie kontrastu z letnimi spodniami w kwiaty. Więcej zdjęć -> tutaj.
2. Połączenie z dżinsową koszulą jest zawsze udane.
3. W tej stylizacji kamizelka rozwesela nieco całość utrzymaną w czerni.

Często w poszukiwaniu nowych połączeń dla starych ubrań polegam na internecie. Oto co znalazłam w temacie futrzanej kamizelki.


















I jeszcze jedna moja propozycja:
Co sądzicie o tego typu kamizelkach?

8 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką takich kamizelek, i raczej sobie nie kupię takiej, ale Twoja propozycja z letnimi spodniami bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. futrzana kamizelka to raczej nie dla mnie, ale Tobie ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie pierwsze wcielenie najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę ile możliwości;-) Ja też bardzo lubię takie futrzaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. futrzane kamizelki pasują do wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja poluję na swój ideał od x lat i albo są drogie, albo brzydkie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba taka kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...