niedziela, 22 marca 2015

OOTD: Powitanie wiosny z blogerkami w Katowicach

Przedstawiam dziś stylizację z wczorajszego powitania wiosny. Miałam przyjemność być organizatorką spotkania blogerek w Katowicach. Więcej o wydarzeniu napiszę wkrótce, a tymczasem przedstawiam zestaw z miętową bluzeczką, którą dodatkowo zdobi przepiękny kwiatowy wzór narysowany przez panią Ewę z firmy Letycja. Odkryłam ją przez przypadek i bardzo spodobała mi się opcja narysowania dowolnego wzoru na własnej odzieży. Wystarczy przynieść lub przesłać do nich na przykład bluzkę, a w ciągu kilku dni  dostaniemy ją z wybranym wzorem. W dodatku takie malowanie wcale nie jest drogie :)
Moją nową bluzeczkę zestawiłam z torebką w podobnej tonacji oraz na zasadzie kontrastu ze skórzaną spódnicą, która na zdjęciach wyszła jakoś dziwnie. Hmm to chyba przez te rajstopy, które dziś oficjalnie wylądowały w koszu :) Moja sylwetka ma wiele wad, ale zawsze mogłam się poszczycić płaskim brzuchem. Skąd więc jakaś fałdka? Chyba spódnicę też będę musiała pożegnać i nadal szukać tej idealnej skórzanej ;)




Spódniczka - Dorothy Perkins (vinted.pl)
Marynarka - Pepco
Płaszcz - Marks&Spencer (ubrani.com.pl)
Torebka - Manzana (allegro.pl)
Botki - renee.pl
Okulary - Sinsay

12 komentarzy:

  1. swietne sa takie spotkania! Sama chetnie bym poszla na takie :)

    fashion&lifestyle blog www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz, śliczna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  3. ile Ty wczoraj komplementów o tą bluzeczkę dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna torebka, bardzo wiosenny akcencik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niecierpliwością czekam na relację.
    A bluzka piękna, już wcześniej u Oli odkryłam ten sklep/pracownię i ciągle mnie kusi.
    A co do spódnicy, to myślę nad sprzedażą swojej, o tej:
    http://viosna000.blogspot.com/2014/04/karmel-i-czern.html
    więc jak coś to pisz:), 35zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ale będzie za krótka :) Tę moją kupiłam bo jako jedyna była mi do kolan a nie przed kolana :)

      Usuń
  6. Wspaniała bluzka, jaka niepowtarzalna, już bym miała parę pomysłów na swój wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna bluzka taka jedyna w swoim rodzaju :) :) Ogólnie bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka jest urocza, a spódniczka jest śliczna. Dobrze, że uśmierciłaś rajstopy, to pewnie ich wina :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z malowaniem na ubraniach, bluzka wyszła świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny wzór wybrałaś na tę bluzkę, jest taki delikatny i wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...