piątek, 20 marca 2015

Miętowa marynarka

Cudownie się czuję, gdy na dworze pogoda przepowiada ciepłą słoneczną wiosnę. Korzystałam w tym tygodniu z tego słoneczka ile wlezie :) Koniec końców fakt, że biuro podróży, dla którego odeszłam z poprzedniej firmy (no dobrze, nie tylko dlatego, ale przede wszystkim) mnie wykiwało i teraz siedzę w domu przeglądając portale ogłoszeniowe, wyszło mi na dobre. Wzięłam się za siebie, ćwiczę na świeżym powietrzu i staram się zdrowo jeść. Jeśli do wakacji nie zrzucę tych 10kg to nie ma mowy o urlopie na plaży, o nie :P
Poniższy zestaw wybrałam na spotkanie z blogową koleżanką :) Odkryłam dzięki niej nowy lokal w Katowicach. Samo centrum, mija się go codziennie, a ja jakoś wcześniej nie zwróciłam uwagi i nie wiedziałam nawet jak się nazywa. Mowa o Kofeina Bistro przy ul. 3 maja 13. Pyszna kawa. Niestety nie mogłam spróbować niczego innego bo jestem na diecie 3D Chilli znowu ;) Ale kiedyś na pewno się jeszcze tam wybiorę.
Idzie wiosna, staram się stawiać na pastelowe kolory, ale zaczynam powolutku jak widać :)





Marynarka - vinted.pl
T-shirt - Reserved
Spódnica - eButik.pl
Torebka - humad.pl
Botki - allegro.pl
Płaszcz - Marks&Spencer (ubrani.com.pl)
Okulary - Sinsay

Marynarka na każdym zdjęciu wygląda inaczej :) Trudno uchwycić jej prawdziwy kolor, ale jest bardziej zielona niż ten turkus, który widać na powyższych zdjęciach, zależy od światła :)
Poniżej zdjęcie tego samego zestawu, gdy jeszcze pracowałam w salonie :)

13 komentarzy:

  1. Świetna spódniczka oraz marynarka :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już tak świeżo, wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz !
    Nie wiem czy mnie dzisiaj poznałaś ale to ja Cię obsługiwałam w Kofenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznałam :) Ale nie chciałam przeszkadzać w pracy :)

      Usuń
  4. Fajna marynarka,świetny kolor !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam zamiar zrzucić kilka kilogramów do wakacji, co z tego wyjdzie.. Nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna marynarka, ma bardzo ładny wiosenny kolor i ciekawy fason :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kolorek marynarki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna marynarka :) :) Zazdroszczę bardzo lubię pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...