niedziela, 1 marca 2015

Jutro będzie futro

Zamiast chodzić do pracy (biurowej, zaznaczam) w marynarce jak normalny człowiek to ja chodzę w futrze.
True story ;)
Obojętnie jak ładnie jest na dworze - u nas w biurze potrafi być nawet i 15 stopni. Siedzą sobie wtedy dziewczyny w tych swoich kurtałkach, a szef krzywo patrzy, gdy włączamy elektryczny grzejnik. No niestety, trafił na same zmarzluchy :) A raczej powinnam napisać - włączałyśmy. Bo ja tam już nie wracam :) Jeśli czytałyście jeden z ostatnich postów, to wiecie, że się zwolniłam i dobrze mi z tym. Od jutra zaczynam nową pracę.
Poniższy zestaw jest więc jednym z moich ostatnich biurowych. Możecie podziwiać w blasku porannego słońca moje futerko i sweterek, który wcale nie jest biały, tylko kremowy. Ale i tak zdjęcia o tej porze dnia wychodzą bardzo ładnie. Swoją drogą od 7:30 powinnam już siedzieć w samochodzie i być w drodze. Ups ;)




Sweter - Reserved
Kamizelka - Atmosphere (sklep Retro)
Spódniczka - eButik.pl
Torba - humad.pl
Kozaki - Kari
Bransoletki - allegro.pl / Lokaah

11 komentarzy:

  1. Śliczne futerko, podoba mi się w połączeniu z sweterkiem :)
    Super, że masz nową pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja:) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. prosto, elegancko i wygodnie - calkiem w moim stylu! super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa praca? Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic pewnego. Dziś jadę podpisać umowe na okres próbny. Ale coś zupełnie innego niż do tej pory. Mam nadzieję, że to będzie to co w końcu mi spasuje ;D

      Usuń
  5. piękna stylizacja :) powodzenia w nowej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie

    zapraszam do mnie, skomentowałam i liczę na to samo http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się Twoje stylizacje i wpisy, mogłaby do nich pasować moja biżuteria, zobacz na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, jeśli lubisz ciuszki używane i vintage to zajrzyj na

    http://allegro.pl/Shop.php/Show?id=39499440

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...