niedziela, 29 marca 2015

Futerkowa stylizacja last minute :)

W końcu się coś dzieje. Przez dwa tygodnie cisza, a tu nagle firmy się rozdzwoniły i miałam aż trzy rozmowy kwalifikacyjne w tym tygodniu. Zdjęcia pochodzą zaś z najcieplejszego dnia czyli środy. Wzięłam prowizorycznie kurtkę, ale zostawiłam ją w aucie bo tak było ciepło :) Musiałam pojechać do galerii handlowej w centrum Katowic, której podziemny parking przyprawia mnie o dreszcze, ale to jedyny sposób by zaparkować za darmo na aż trzy godziny. A mi nie potrzeba było tyle. Pojechałam po prezent urodzinowy last minute ;) Co jest najlepsze w takiej sytuacji? Oczywiście, że książka. Mam nadzieję, że obdarowana koleżanka mi ją pożyczy, gdy sama przeczyta bo jestem bardzo ciekawa fabuły, która rozgrywa się w Katowicach właśnie :)







Kamizelka - Atmosphere (Retro)
Bluzka - Camaieu
Spódniczka - eButik.pl
Torebka - Atmosphere (szafa.pl)
Botki - czasnabuty.pl
Zegarek - stylujemy.pl
Okulary - nn

9 komentarzy:

  1. Myślałam,że to sukienka:)
    Tak ciepło? Zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamietam 18 stopni w srodku dnia. A wczoraj jak wychodzilam rano z domu to -1 :-D

      Usuń
  2. mnie ostatnio wiecznie zimno (przeciągi w pracy) i ciągle kicham, więc ubieram wszystko co najcieplejsze :) świetną masz tą kamizelkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za książka? Nie wiem co podoba mi się bardziej, buty czy zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak poszły rozmowy???
    Lubię czerń z beżami/brązami. fajna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zegarek, śliczny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...