poniedziałek, 23 marca 2015

Brązowa sukienka

Do tego zestawu zainspirowała mnie jedna z nowych koleżanek ze spotkania blogerek w Katowicach. Karolina przyszła w przepiękniej rozkloszowanej sukience, którą uzupełniła czarnymi i złotymi dodatkami. Przypomniałam sobie wtedy, że mam całkiem podobną sukienkę, na którą już wkrótce będzie za ciepło :) 
Znów wybraliśmy się w niedzielę do rodziców. Praktycznie co dwa tygodnie jemy obiad u mojej mamy. Tym razem jednak skusiłam się tylko na rosołek i z zazdrością patrzyłam na rodzinę zajadającą się pysznymi śląskimi roladami zrobionymi przez babcię. Tak jak nie jestem mięsożercą, tak dla rolad babci robię wyjątek i jestem w stanie nawet zjeść całą. Mój zapas mięsa na cały miesiąc :) No cóż, tym razem jednak musiała mi wystarczyć zupa, a na kolację sok pomidorowy. Ale za to w wakacje będzie bikini :)






Sukienka - George (vinted.pl)
Kurtka - F&F
Torebka - humad.pl
Kozaki - Kari
Zegarek - eCarla.pl

13 komentarzy:

  1. a właśnie chciałam napisać, że inspiracja strojem Karoliny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no bardzo mi się spodobało połączenie właściwie tylko dwóch kolorów - takie lubię najbardziej :)

      Usuń
  2. Jaki fajny karmelek, urocza sukienka :)
    Ja bez mięsa nie mogłabym żyć, a taką prawdziwą śląską roladę oj zjadłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz. :) Połączenie kolorystyczne - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ramoneska :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie ci w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi tam najbardziej podoba się torba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...