czwartek, 5 lutego 2015

Zimowy spacer w parku

Właściwie post powinien być zatytułowany "po co mi kolejna zimowa kurtka?" :)
Beżowa puchowa kurtka marzyła mi się już od zeszłej zimy. Wtedy zwyciężył rozsądek - mam już czarną, grafitową i chabrowy płaszczyk. W tym roku doszedł do tego wełniany czarny płaszcz za 17zł :) Ale gdy zobaczyłam na vinted.pl tę beżową kurteczkę, to nie mogłam się oprzeć. Wynegocjowałam ją za 85zł z przesyłką. Podoba mi się to, że ma brązowe i złote wykończenia. Pasuje do brązowych butów i do wielu innych rzeczy więc pewnie jeszcze ją zobaczycie. Tak jak ja zobaczyłam w niedzielę w parku... dziewczynę w takiej samej :P



Kurtka - Zara (vinted.pl)
Spodnie - C&A
Torba - humad.pl
Kozaki - fleq.pl
Czapka - szafraj.pl

20 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta kurteczka, sama chętnie bym się w takową zaopatrzyła :-) A kurtek nigdy dość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka jest świetna marzy mi się taka beżowa, albo granatowa

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat nie przepadasz za puchówkami. Dodają kilogramów.
    Ale caly zestaw ok, lubię takie stonowane połączenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i dodają kilogramów, ale są ciepłe :)

      Usuń
    2. Wolę kurtki/płaszczyki z wełny, grzeją równie mocno. Choć bywają puchówki, które nawet mi się podobają.
      Tego typu akurat trochę za bardzo mi się już opatrzyły, bo wszędzie ich pełno.

      Usuń
  5. Super outfit ! Zapraszam do mnie, dziś mój pierwszy post na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta kurteczka, pamiętam, że w ubiegłym roku mierzyłam taką lub bardzo podobną, ale była na mnie niestety zbyt krótka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest krotka, to fakt. Ale jako tam czwarta zapasowa kurta zimowa moze byc :-)

      Usuń
  7. Świetna kurtka, lubię ten kolor :-)

    Pozdrawiam, kashirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Znajoma czapka :P
    http://fanaberie.net/zimowe-dodatki/1352-czarna-czapka-z-serduszkiem-.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zimą noszę tylko płaszcze, taki ze mnie zmarzluch ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy, piękna stylizacja ! Zapraszam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna ta kurtka ale ja zdecydowanie wolę na zimę takie za tyłek :P Zmarzluch jestem i już :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądasz,
    kurtka super, właśnie takiej brakuje mi w szafie ;)
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...