wtorek, 24 lutego 2015

Trzy wcielenia... skórzanej kamizelki

Witajcie!
Dziś rozpoczynam nową serię postów z inspiracjami. 
Często tak mam, że kupuję coś bo bardzo mi się podoba i jestem wtedy w stanie wydać na taką rzecz troszkę więcej niż powinnam. Kupując mam dziesiątki pomysłów z czym tę rzecz nosić, ale potem okazuje się, że nic nie pasuje. Tak było ze skórzaną kamizelką. 
Na początku nie byłam przekonana do tej części garderoby bo jest bardzo niepraktyczna. Właściwie nie grzeje więc jest tylko ozdobnym dodatkiem udającym kurtkę. Ale za to jak zabójczo wygląda ;) 
Potem "zachorowałam" na taką kamizelkę i wszędzie szukałam jak najtańszej. Udało mi się znaleźć swoją idealną w Sinsay. Nie byłabym sobą gdybym nie szukała sposobu jak kupić ją taniej. W końcu z kuponem udało mi się za ok 70zł co nadal nie jest małą kwotą, ale nie żałuję.
No właśnie, ale z czym to nosić? 
Zapraszam na część pierwszą "Trzech wcieleń" i moje pomysły na skórzaną kamizelkę.
Moje propozycje to: połączenie z kraciastą koszulą, z jednolitą czarną bluzeczką stanowiącą z kamizelką całość oraz z dżinsową koszulą.
A poniżej... garść inspiracji z internetu. Część propozycji na pewno wykorzystam w sezonie wiosennym.






 Bardzo podoba mi się połączenie skórzanej kamizelki z pasiastą bluzką typu longsleeve.

Połączenie z białym t-shirtem na pewno jeszcze wykorzystam na wiosnę :)








Podoba mi się szczególnie jeszcze pomysł z białą koszulą albo z maxi sukienką, a wam? :)

13 komentarzy:

  1. Super :D Też szukam takiej kamizelki :P Zaś zgapiam ale póki co nie znalażlam takiej co by mnie zadowoliła :P Póki co mam jesienno zimową hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecie wcielenie skórzanej kamizelki uważam za najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta wersja z jeansową koszulą-dla mnie perfekcyjny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje, też mam taką kamizelkę tylko beżową i odleżała już swoje w szafie, bo szczerze mówiąc nie wiedziałam z czym ją nosić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie trzy propozycję są świetne, ale numer trzy przebija wszystkie zdecydowanie !

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja ciągle czekam na jakąś okazję na taką kamizelkę:).
    Super propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje! Na pewno skorzystam z nich, bo mam w szafie jedną taka kamizelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opcja nr 3 z jeansową koszulą najbardziej mi pasuje! Albo z białym T-shirtem :)


    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: pink & black combination, zapraszam do wspólnego obserwowania!

    OdpowiedzUsuń

  9. already several times I refer to the article you are currently manage it turns out after I see the results are very good for the insight or knowledge I

    thank you very much ^^
    Pengobatan gondok beracun sampai sembuh secara alami

    OdpowiedzUsuń
  10. nie noszę kamizelek, jakoś wydaje mi się, ze to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. wow przepiękne te stylizacje! Aż mi się zachciało takiej kamizelki :P

    http://mariatruewoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...