środa, 25 lutego 2015

Różana dolina :)

Mam dla was dziś garść poniedziałkowych zdjęć kiedy to nie wierząc w optymistyczne prognozy postawiłam na wełniany płaszcz, ale by nie odstraszyć wiosny pod spodem miałam piękną wiosenną bluzeczkę z różą. Wzięłam sobie dzień wolny na załatwienie różnych spraw. Byłam u lekarza i w cukierni :) Szaleństwo, wiem. Potem zrobiłam pyszne risotto na obiad i świętowaliśmy pół-rocznicę ślubu :)




Bluzka - sheinside.com
Spódnica - Dorothy Perkins
Płaszcz - Marks&Spencer (ubrani.com.pl)
Kozaki - sequin.pl
Torba - vinted.pl
Komin - Reserved

13 komentarzy:

  1. Zaś zakryłaś na każdym zdjęciu spódnicę :P Nie potrafię się jej przyjrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wybacz. Obiecuję już się nie zasłaniać torebką :)

      Usuń
  2. Jak lubię takie spódnice, sama mam podobną :) Ale bluzki z różą zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja ;) Komin jest przepiękny, uwielbiam ten kolor ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, a ta bluza z różą jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczką przywołujesz wiosnę! ;) PS: To ja, założyłam znowu bloga, rozmowa z Tobą dodała mi motywacji ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznałam po zdjęciu o oczom nie wierzyłam :D
      Fajnie :)

      Usuń
  7. całośc bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza bardzo mi się podoba ;). Ładna stylizacja ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta bluzka :) piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...