piątek, 27 lutego 2015

Przedwiośnie

Właściwie to takie przed-przedwiośnie bo na polach jeszcze leżał śnieg, ale ja widząc magiczne 11 stopni na termometrze poczułam chęć na wiosenną kurtkę. Wybraliśmy się z mężem na spacer, do którego pretekstem była wizyta w Lidlu :) Chciałam upiec ciasto na naszą pół-rocznicę ślubu a skończyły mi się jajka :) Tak, racja, od naszego ślubu minęło już pół roku. Z jednej strony strasznie szybko śmignęło, a z drugiej mam wrażenie, że tak było od zawsze. Fajnie nam się mieszka, powoli kończymy remontować mieszkanko, które staje się takim, o którym marzyłam. Jest nam dobrze we dwójkę. No, może oprócz faktu, że od dziś znów jestem bezrobotna, ale to inna sprawa.



Kurtka - Papaya (ubrani.com.pl)
Spódniczka - F&F
Torebka - allegro.pl
Kozaki - Kari
Komin - Terranova

12 komentarzy:

  1. śliczna kurteczka i ta cudowna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzkę włożyłabym do środka wtedy ciało nabiera ładnego kształtu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest fajnie, ale rzeczywiście z bluzką do środka byłoby lepiej :-)

      Usuń
  3. Sama nie wiem jak ten czas leci...
    Szkoda bezrobocia, ale jestem pewna,że znajdzie się jakaś super praca dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń

  4. thank you for your article really helped me in finding interesting information information
    good luck
    OBAT GONDOK BERACUN PALING JITU

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się Twoje stylizacje, mogłaby do nich pasować moja biżuteria, zobacz na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję mini rocznicy, pierwsze pół roku to już coś :) moje pierwsze nie było usłane różami, ale co nas nie zabije to nas wzmocni.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...