czwartek, 19 lutego 2015

Grafit + pudrowy róż


Uwielbiam łączyć używane ubrania z nowymi. Tych pierwszych mam naturalnie znacznie więcej w swojej szafie. Nie lubię płacić w sklepie pełnej ceny za daną rzecz wiedząc, że za miesiąc mogę ją mieć taniej bo będzie wyprzedaż lub w międzyczasie mogę kupić sobie trzy inne ciuszki w sieci. Nie muszę mieć najmodniejszych ubrań. Mogę za to mieć ich więcej i codziennie wyglądać inaczej. Strasznie mi się to podoba :) I choć staram się, wzorem Ewy z bloga viosna000.blogspot.com, wprowadzić do swojej szafy projekt "denko" i stawiać na dawno nie noszone rzeczy, to w dzisiejszym zestawie prezentuję w większości nowości. Na pudrowy komin namówił mnie mąż. Nie można z nim chodzić na zakupy, a już broń Boże niczego nie dotykać, nie mierzyć. Od razu namawia by to kupić bo ładne. Takim to sposobem nabyłam piękny ciepły komin tylko dlatego, że dobrze się układa i ładnie mi w tym kolorze :) A to, że kosztował dokładnie tyle samo co płaszcz, który mam na sobie, to już inna bajka :)



Płaszcz - New Look (ubrani.com.pl)
Spódniczka - Terranova
Torebka - vinted.pl
Komin - Reserved
Rękawiczki - nn
Kozaki - merg.pl

13 komentarzy:

  1. :):):)
    Miło, jak ktoś o Tobie wspomni:). Dzięki!
    A zestaw super, wiem, że to chyba jedno z Twoich ulubionych połączeń kolorystycznych, tym bardziej czuję, że zestaw jest w pełni Twój i do tego bardzo stylowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. trafił ci się ideał, bo zazwyczaj panowie mówią a po co ci kolejna para butów czy kolejna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ideał :) Chyba muszę mu to przeczytać :)

      Usuń
  3. W końcu sie doczekałam tej stylizacji ;) kolorystyka rewelacja :D A komin śliczny :D Torebka bomba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś zapomniałam o tych zdjęciach, jeszcze śnieg był :D

      Usuń
  4. bardzo pasuje Ci ten kolor, śliczny komin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny szal! ;)
    U mnie nowy, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mąż miał rację-bardzo Ci pasuje ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja! wszystko pięknie dobrane, pozdrawiam i zapraszam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...