niedziela, 15 lutego 2015

Bubblegum coat

Po co ubierać się w to co jest najmodniejsze? Przecież to noszą wszyscy. I potem wszyscy wyglądają identycznie. Postanowiłam się nieco wyróżnić w tym szaro-czarno-khaki tłumie przechadzającym się w Walentynki alejkami Galerii Katowickiej. Założyłam płaszcz w kolorze truskawkowej gumy do żucia i owszem, przyciągałam spojrzenia. To, że znów mam nadwagę nie znaczy, że muszę się ukrywać. Ten płaszcz to mój lek na kompleksy. A kupiłam go za jakieś 15zł w sklepie ubrani.com.pl i nie wiedziałam, jak go pokazać mężowi by się ze mnie nie śmiał :) Okazało się, że bardzo mu się spodobał :) Zaś miny siostry i mamy były bezcenne - pewnie pomyślały, że jestem stuknięta. A ja się postanowiłam niczym nie przejmować i płaszczyk na pewno będzie jednym z moich ulubionych okryć wierzchnich tej zimy, która mam nadzieję nareszcie się kończy. Strasznie tęsknię za wiosną.






Płaszcz - New Look (ubrani.com.pl)
Sukienka - Reserved (vinted.pl)
Kozaki - merg.pl
Torebka - Atmosphere

A do kompletu zrobiłam sobie fajne hybrydki pod kolor płaszcza :) W końcu miałam czas by wykorzystać kupon do salonu Bellus Aesthetic, który wykupiłam jeszcze w zeszłym roku. Na pewno tam jeszcze wrócę i możliwe, że zastanowię się nad innymi zabiegami. Moja cera po zimie wymaga odświeżenia :)

18 komentarzy:

  1. piękny płaszczyk, idealny krój, gdyby był w czerwonym kolorze kupiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odwazny kolor plaszcza , słodki jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się płaszczyk, ale zmieniłabym guziki na jakieś kontrastujące lub metalowe. No i sukienka super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o czarnych guzikach ale nie jest to zbyt... oczywiste?

      Usuń
  4. Co raz bardziej przekonuję się do tekiego koloru okryć wierzchnich, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny płaszczyk, kolor dodaje energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się ten płaszczyk bardzo podoba. Sama chętnie bym w takim chodziła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w Twoim płaszczyku. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow płaszczyk jest wspaniały i ten kolor :) ostatnio mam fazę na takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfekcyjnie wyglądasz w tym płaszczyku,no i ten kolor <3
    Bardzo fajny blog,z chęcią obserwuję:)
    Pozdrawiam i będę zaglądać częściej:))

    OdpowiedzUsuń

  10. it's amazing article I was reading thank you for the information may be worship goodness author


    Cara mengobati infeksi saluran kencing pada ibu hamil secara alami

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...