sobota, 31 stycznia 2015

Zakupy - Styczeń 2015

Nie popadłam w styczniu w szał wyprzedaży. Nie miałam czasu jechać do galerii by się trochę rozejrzeć. Paradoksalnie, gdy miałam większy przypływ gotówki związany z urodzinami nie miałam czasu i ochoty na zakupy. Większość rzeczy tradycyjnie kupiłam przez internet. Jak zwykle niezawodne okazały się dwie strony: vinted.pl i ubrani.com.pl.

1. Różowa shopper bag (vinted.pl 50zł z przesyłką)

2. Sweterek w paski Marks&Spencer (vinted.pl 24,50zł z przesyłką)
Trochę się zawiodłam na kolorze, gdyż na zdjęciu paski wyglądały na różowe i szare, a na żywo to bardziej brzoskwinia i ciemna zieleń, ale i tak mi się podoba. Z tyłu ozdobiony jest rzędem guzików.
3. Brązowa sukienka George (vinted.pl 30zł z przesyłką)
Znalazłam ją przypadkiem na Vinted. Obskoczyłam już w niej dwie imprezy urodzinowe, w tym własną. W pasie ma ładny czarny paseczek, który gdzieś się zawieruszył do zdjęcia :)
4. Bordowa narzutka George (ubrani.com.pl 20zł)
Może na wieszaku nie wygląda zbyt imponująco, ale bardzo fajnie komponuje się w stylizacjach. Jest dosyć ciepła więc stała się stałym elementem moich zestawów do pracy. Mogłyście ją widzieć w przeglądzie biurowym 6 i 7.
5. Bordowa bluza River Island (ubrani.com.pl 20zł)

6. Beżowy sweterek w serduszka George (ubrani.com.pl 25zł)
Uwielbiam motyw serduszek na ubraniach. Choć może w pewnych sytuacjach już mi nie wypada takiego nosić :) Ale w sweterku się zakochałam. Szkoda, że okazał się cieniutki. Na zdjęciu wyglądał jak ciepły zimowy sweter a przyszła taka bluzeczka :P
7. Burgundowa ramoneska Papaya (ubrani.com.pl 43zł)

8. Szara bluzeczka z koronki (ubrani.com.pl 27zł)

12 komentarzy:

  1. sweterek w serduszka skradł mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba jest świetna, wydaje się pojemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten w serduszka jest cudowny !
    ja ostatnio trafiłam w sh na czarny sweterek w białe serduszka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne rzeczy, szczególnie bordowa bluza i sweterek w serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne ubrania za niewielką kasę ! Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramoneska super, świetny kolor. Sweter w serduszka również fajny, osobiście bardzo lubię ten motyw :) Ostatnio kupiłam sukienkę w ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne rzeczy, również lubię motyw serduszek na ubraniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy blog, interesujący post. Niedawno sama wróciłam do pisania bloga. Najbardziej do tworzenia nowych postów mobilizuje mnie liczba odwiedzających i obserwujących. Zapraszam do obserwowania i komentowania. Buziaki :) http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Brązowa sukienka najlepsza ;) Ładnie ci w niej ;) Sweterek w serduszka też cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nowości, bardzo podoba mi się ta brązowa sukienka , muszę zajrzeć na vinted ;)
    U mnie też całkiem sporo nowości się pojawiło w szafie w ostatnim miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...