piątek, 2 stycznia 2015

Zakupy - grudzień 2014

Zapraszam na tradycyjny post z nowościami z zeszłego miesiąca. Tym razem nieco przystopowałam z zakupami, podobnie jak w zeszłym miesiącu. Może jest tego więcej, ale wydałam mniej bo udało mi się upolować prawdziwe okazje. Jak zwykle królują dwie strony internetowe, na których kupuję najczęściej, ale też wysyłkowo kupiłam kilka rzeczy w Sinsay korzystając z Dnia Darmowej Dostawy.

1. Szara spódnica (vinted.pl 13zł z przesyłką)

2. Sweterek w paski (ubrani.com.pl 11zł)

3. Zielony sweterek Atmosphere (ubrani.com.pl 12zł)
Bardzo podoba mi się jego kolor i złote guziczki.W stylizacji pokazywałam go tutaj.
4. Beżowy sweterek bez zapięcia George (ubrani.com.pl 9,59zł)

5. Bluzka z sercem (Sinsay 29,99zł)

6. Pasek w pepitkę (Sinsay 9,99zł)

7. Sukienka dżinsowa (vinted.pl 22zł z przesyłką)
Szukałam takiej o długości do kolan, nie krótszej od roku. 
8. Brązowa spódnica (vinted.pl 19zł z przesyłką)
Klasyk do biura :)
9. Torebka pikowana burgund (allegro.pl 55zł z przesyłką)
Jestem zawiedziona bo na zdjęciu był burgund, a na żywo bardziej fiolet. Fioletową torebkę już mam =.='
10. Czarna rozkloszowana spódniczka (eButik.pl 20zł)
Takiej mi brakowało :)
11. Płaszczyk w kolorze khaki H&M (ubrani.com.pl 22zł)
Na żywo ma ładny ciemny kolor khaki i bardzo fajnie się prezentuje :)
12. Bordowa koszula mgiełka (Terranova 19,99zł)
Szaleję na punkcie koszul z kokardami. Moja mama śmieje się, że to czasy jej młodości :)

21 komentarzy:

  1. Spódniczka szara skradła mi serce jest boska, ja niestety w takim kroju źle się czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow co za ceny, płaszcz super

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulę z kokardą mam podobną tylko kremową :) Ta Twoja jest śliczna.
    Beżowy sweterek cudny i bluzka z sercem, świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnia koszula i pasek w pepitkę najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne nowości, bordowy, ciemna zieleń i szary to ostatnio kolory które polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozkloszowanych spódniczek nigdy dośc :D super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta koszula jest cudowna !
    Zapraszam do mnie na sylwestrowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta bluzka chmurka, taka romantyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chmurka? Takiego określenia jeszcze nie słyszałam :)

      Usuń
  9. Rzeczywiście umiesz wynajdywać okazje. Tyle nowości w szafie za małe pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarna rozkloszowana spódniczka jest mega!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta dżinsowa sukienka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne zakupy,dużo też kupuję na ubrani.com.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tam kupować. Szczególnie poluję na kupony zniżkowe z facebooka. Ale strasznie się ociągają z wysyłką :(

      Usuń
  13. Podziwiam cię za te internetowe zakupy, bo ja nie potrafię sie przełamac ...

    OdpowiedzUsuń
  14. jeansowa sukienka mega :) super rzeczy trafiłaś :) chyba zacznę kupować na tej stronie

    OdpowiedzUsuń
  15. pasek w pepitkę oraz jeansowa sukienka są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się takie kardigany, ten beżowy jest fajowy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...