poniedziałek, 5 stycznia 2015

Moje ulubione zakupy w 2014 roku

Podobnie jak w zeszłym roku, przygotowałam zestawienie 10 rzeczy, których zakup najbardziej mnie ucieszył w 2014 roku lub też okazały się to najbardziej uniwersalne rzeczy w mojej szafie :) Zapraszam na odliczanie od pozycji nr 10! 

10. Czerwony płaszczyk H&M - zakup właściwie niechciany :) Mama przyniosła z pracy nowy z metką płaszczyk. Panie często wymieniają się między sobą i sprzedają sobie nawzajem ciuszki, które już nie pasują. Takim sposobem weszłam w posiadanie pięknego płaszczyka za 60zł :)
W stylizacji tutaj.

9. Czarny wełniany płaszcz Marks&Spencer - kupiony latem piękny płaszcz z dodatkiem wełny to jeden z najlepszych zakupów tego roku. Jest ciepły, elegancki i pasuje do wszystkiego.
W stylizacji tutaj oraz tutaj.

8. Botki z lakierowanymi czubkami - zakup okazał się kontrowersyjny. Jedni je kochają, inni nienawidzą. Już miałam je odsprzedać, ale stwierdziłam, że za bardzo mi się podobają by się ich pozbyć. Są wygodne, pięknie prezentują się ze spódniczką i zmniejszają optycznie moją stopę rozmiar 40 :)
W stylizacji tutaj i tutaj.

7. Bluza z różą Sheinside - spodobała mi się u innej blogerki i dla niej zrobiłam wyjątek, bo przeważnie nie lubię kupować tego co mają wszyscy. W dodatku była okropnie droga, ale dzięki podpowiedzi pewnej życzliwej osoby mogłam ją kupić ze znacznym rabatem.
W stylizacji tutaj i tutaj.

6. Skórzana kamizelka Sinsay - długo wahałam się czy taką kupić bo są dosyć drogie, a mało praktyczne. W końcu się zdecydowałam i jestem bardzo z niej zadowolona. Mam nadzieję, że się w nią zmieszczę na wiosnę ;)
W stylizacji tutaj i tutaj.

5. Miętowa torebka Manzana - odkupiłam od innej blogerki na allegro i jestem bardzo z tego powodu zadowolona. Torebka jest idealna na wiosnę i lato. Mam na nią jeszcze wiele pomysłów.
W stylizacji tutaj i tutaj.

4. Sandały na słupku - kupiłam z ciekawości. Okazały się niebezpiecznie wysokie, ale jak się już przyzwyczai to są bardzo wygodne.
W stylizacji tutaj i tutaj.

3. Dresowa spódniczka Reserved - mój jesienny hit. Tak jak w przypadku wielu rzeczy z tego zestawiania, tak i tu miałam wątpliwości. Sięga dużo przed kolano, a i odstający krój nie jest łatwy do ogarnięcia. Mimo wszystko nosiłam ją często i gdy tylko zrobi się cieplej to znów zacznę.
W stylizacji tutaj.

2. Koronkowa spódniczka - też była hitem, tym razem wiosennym. Pasuje do wielu rzeczy i dzięki gumce w pasie jest uniwersalna.
W stylizacji tutaj.

1. Torebka łódka - moja ulubiona torebka. Usztywniana, zapinana na zamek. Dużo mieści i jest wygodna w noszeniu mimo, iż nie da się jej założyć na ramię. Jest moją podstawową torebką na co dzień :)
W stylizacji między innymi tutaj i tutaj.

Wysoko na liście znalazłyby się też pewnie bordowe kalosze, skórzana pikowana spódniczka, koszula w czarne serduszka i narzutka w szare paski. Myślę, że dlatego, iż są uniwersalne i sprawdzają się w wielu stylizacjach. Takie ubrania najbardziej lubię zawsze takie właśnie będą zawsze moim najlepszym zakupem. Myślę, że i w tym roku uda mi się wyszukać coś fajnego. Klasyków nigdy za wiele :)

14 komentarzy:

  1. O tak ta bluzka z różą i koronkowa spódniczka to hity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten czerwony płaszczyk jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ubrania, bluza z różą śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja trójka to panterkowe buty, kamizelka-ramoneska oraz serduszkowa bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i piękne rzeczy.
    widzę, że torebka Ci podpasowała ;)
    Szykuje kolejną wyprzedaż ;)
    U mnie koszula w serduszka się nie sprawdziła i będę ją sprzedawać ...
    piękne plaszcze i spódniczki

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, torebke pokochalam. Nie wiem czemu ja oddalas :-)
      A koszula w serduszka ta biala nie jest wygodna bo material sie nie rozciaga i nawet rozmiar L cisnie w ramionach ale jesta taaka ladna :-)

      Usuń
  6. Co do 8, to racja, że takie koturny zmniejszają optycznie stopę. Sama mam jedne 38 i wyglądają na dwa rozmiary mniejsze! :D Podoba mi się ta czarna skórzana kamizelka, jest taka rockowa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie bluza z różą, szara spódniczka, kamizelka i czarna torebka wymiatają i chętnie bym przygarnęła :P Hihihi ;)
    http://paulette-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Koturny sa świetne! U mnie nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kamizelka i buty na koturnie <3
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście śliczne ubrania :) płaszczyk czerwony perełka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się ostatnio skórzana kamizelka! Ciekawa jestem, czy jeszcze jest w sinsay ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...