sobota, 10 stycznia 2015

Moje ulubione stylizacje z 2014 roku

Zapraszam na moje podsumowanie zeszłego roku. Tym razem prezentuję 12 moich ulubionych stylizacji - po jednej z każdego miesiąca. Czasami wybór był ciężki bo podobało mi się szczególnie kilka, a czasami jeszcze trudniejszy bo na przykład w grudniu przez te zdjęcia robione w domu nie podoba mi się prawie żadna :)











Fajnie jest tak zrobić sobie przegląd. W tym roku wydaje mi się, że mój styl nie przeszedł jakiejś drastycznej zmiany. Nadal lubię spódnice bardziej od spodni, często zmieniam torebki i staram się ubierać tak, by ukryć wady sylwetki. Dzięki temu może nie rzuca się to tak w oczy, że między lipce a grudniem jest 6kg różnicy :) A jeśli już o tym mowa... mam nową listę postanowień, na której na pierwszym miejscu znajduje się powrót do formy :)

9 komentarzy:

  1. W sierpniu wygrała suknia ślubna :) Ale nie ma jej w zestawie, to wybieram maj jako ulubiony zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie październik, tak zupełnie inaczej jak nie Ty, super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzec! W Marcu byłaś ubrana tak jak ja uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie stylizacje świetne, szczególnie maj i czerwiec <3
    bardzo fajny blog, będę zaglądać ;)
    pozdrawiam

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W marcu, maju i wrześniu jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie ile wyszło Ci wszystkich stylizacji z całego roku?

      Usuń
  6. maj, czerwiec, lipiec, sierpień i listopad :) boskie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...