czwartek, 8 stycznia 2015

Don't talk to me. I'm just fifteen.

Gdy noszę tę czapkę, w sklepie pytają mnie o dowód :) A ja biedna raz do roku mężowi piwo chciałam kupić. Ja rozumiem, że mogę wyglądać te cztery lata młodziej, ale żeby siedem??
No trudno, przynajmniej po trzydziestce będę wyglądać na dwadzieścia i to będzie fajne :)
A tymczasem... mój zestaw jeszcze z wolnego weekendu. Korzystając z urlopu w piątek wybrałam się do fryzjera bez kolejek i tłumu. Co 2-3 tygodnie muszę jeździć podcinać grzywkę bo sama już nie potrafię. Odkąd raz mnie w tym wyręczyła fryzjerka, już nie potrafię się przekonać by obciąć ją sama choć robiłam to ze dwa lata. 
Zaraz po nowym roku zrobiło się cieplej i postanowiłam ubrać nowy płaszczyk, który wyposażony w uniwersalną podpinkę uszytą przez moją babcię z wiosennego stał się prawie zimowy :) Do tego szare dodatki, a pod spodem jedna z ulubionych zimowych sukienek. W pełnej okazałości do obejrzenia tutaj.

 



Płaszcz - H&M (ubrani.com.pl)
Sukienka - Reserved
Kozaki - Kari
Torebka - Butik
Zakolanówki - allegro.pl
Rękawiczki, szalik - nn
Czapka - szafraj.pl

19 komentarzy:

  1. Mnie zawsze pytają o dowód, a mam go już prawie od 4 lat. Ładnie wyglądasz, urocze to serduszko na czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. HA HA HA - ja po tym dwumiesięcznym zapuszczaniu grzywy w końcu się poddałam i wczoraj udałam się obciąć :D Też już nie chcialam ryzykować i sama obcinać :D Na szczęście mam wtyki u fryzjerki i mnie wcisnęła w grafik :D
    Bardzo fajna stylizacja same moje ulubione kolory a płaszczyk na prawde ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa tej uniwersalnej podpinki:).
    Mnie nie pytali o dowód nawet, jak miałam 15 lat, także nie wiem jak to jest- chyba zawsze wyglądałam staro:).

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio chciałam przepisać telefon na siebie i też zostałam zapytana o rocznik....

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli serduszka tylko do 18 wg sprzedawców:)
    to dobrze, że tak młodo Cię postrzegają

    OdpowiedzUsuń
  6. Też długo prosili mnie o dowód :) Nie martw się jeszcze trochę i to się skończy :) Bardzo podoba mi się twoja stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczekaj jeszcze trochę, a to, że Cię znowu porposzą o dowód będzie Cie cieszyć. Parę razy mi się zdarzyło i od razu banan na buzi:p. Ja bym Ci w życiu więcej niż 20 nie dała, ale to przecież ok, a czapa mega!

    Zapraszam na mój ostatni post:http://alanja.blogspot.com/2015/01/studniowkowe-propozycje-i-bizuteria-z.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już 9 lat mam dowód a dalej mnie pytają :D w sumie się ciesze hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ostatnio pan nie chciał dać listu do taty-proszę poprosić rodziców ;)
    U mnie cały czas zimno, ten wiatr, szkoda, że śniegu nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokłądnie mnie także pytają dalej o dowód ale ja to już teraz się cieszę, że wyglądam tak młodo a niestety to latka już lecą bardzo szybko:/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny look, podoba mi sie twój płaszcz

    Zapraszam do mnie www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o nowym trendzie wśród facetów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny Look. Czapa ze zlotym sercem mnie zachwyciła ;-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna ta czapka, choć ja i tak rzadko noszę czapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie, ta czapa z serduchem świetna :-) A o dowód też ciągle mnie pytają, mimo że jestem jeszcze starsza od ciebie :-) Czasem mnie to denerwuję, a czasem schlebia, zależy jak na to spojrzeć ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...