czwartek, 29 stycznia 2015

Black&Red&White

Od czasu do czasu publikuję posty z inspirującymi połączeniami kolorów. Tym razem mam nastrój na czerń i biel. Ale tylko w połączeniu... z czerwienią!
Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię połączenie tych trzech kolorów. Nie tylko jeśli chodzi o stylizacje, ale też na przykład wnętrza. Choć akurat u siebie w domu bym się na takie połączenie nie zdecydowała bo mam za małe pokoje by to dobrze wyglądało.
Chociaż tak na przykład w łazience... czemu nie?







A wracając do ubrań... te trzy kolory wyglądają według mnie bardzo dostojnie i elegancko, a czerwień klasycznemu czarno białemu zestawowi dodaje pikanterii. 













Sama nie zdawałam sobie sprawy jak często wybieram te trzy kolory, póki nie wrzuciłam tych zdjęć :)










A wy co sądzicie o tym połączeniu?

15 komentarzy:

  1. Genialne połączenie jest tych trzech kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście nie przepadam. Choć Twoja stylizacja ze spodniami czerwonymi butkami jest fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię czerwony detal, jakiś delikatny, czerwony trochę mnie onieśmiela czy to we wnętrzu czy na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje, a połączenie mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to wyglada ! idealne połaczenia :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie, jednak najlepiej chyba w stylizacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez lubię, ostatnio nawet czerń z czerwienią połączyłam,

    OdpowiedzUsuń
  8. Biel z czerwienią wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czerwone spódnice i sukienki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje połączenia tych trzech kolorów najbardziej mi się podobają :D
    Widziałam w Home&You walentynkową wersję serduszkowej miski :D Ciut mniejsza niż nasze i czerwona ;) Boska :D Ale 45zł o_O

    OdpowiedzUsuń
  11. też kocham takie połączenia kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwień to najbardziej kobiecy kolor. Spódniczka a pierwszego zdjęcia jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne te wnętrza!!! :) Czerwień rzeczywiście przyciąga wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam to połączenie kolorów ;)
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...