poniedziałek, 12 stycznia 2015

Aztec winter

Wygrzebałam dziś dość stare zdjęcia. Stare bo aż sprzed tygodnia :) Wybraliśmy się w Trzech Króli na mroźny spacer po okolicy by się trochę dotlenić. A potem w odwiedziny do mojej mamy. Niestety to nie pomogło i nadal była nerwowa. Tak to jest gdy nazajutrz trzeba wrócić do pracy po tak długim urlopie :) Ale było dobrze. Poniedziałek w środę jest super. Szybko się wdrożyłam i było mi lżej wiedząc, że mam przed sobą tylko trzy robocze dni, a nie pięć.
Dziś już nie jest tak kolorowo choć pod koniec tygodnia szykują mi się same imprezy. Jeśli wszystko się uda, w piątek idziemy na zabawę karnawałową. Nie mogę się doczekać! :)


Płaszcz - F&F
Spódniczka - Terranova
Kozaki - merg.pl
Torebka - Reserved
Rękawiczki - Kari
Szal - nn
Czapka - Orsay

10 komentarzy:

  1. Ten kolor płaszczyka bardzo mi się podoba :)To udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja.

    Podoba mi się takie połączenie. Look godny podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię kolor niebieski :-) Też mam płaszczyk w tym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zestawienie w sam raz na zimowy spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny Look! Przepiękny kobaltowy płaszcz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten płaszczyk jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. To gdzie na tą imprezę karnawałową wybywacie ? :)
    A co do stylizacji to znowu bym musiała napisać że ładnie ci w chabrowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszczyk ma bardzo ładny kolor kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...