niedziela, 28 grudnia 2014

Zimowy obrazek

No i się doczekaliśmy - białe Święta :) U nas zaczęło padać w drugi dzień, zrobiło się całkiem romantycznie :) Szkoda, że jutro trzeba wrócić do pracy. Do tego czasu śnieg mógłby już stopnieć. W zeszłym roku nie miałam zbyt wielu okazji jeżdżenia po zaśnieżonych drogach. Szczerze mówiąc miałam nadzieję, że tegoroczna zima będzie wyglądać podobnie. Zwłaszcza, że akurat dziś musieliśmy jechać do sąsiedniego miasta. Na szczęście mąż zaproponował, że poprowadzi. A wcześniej, że zrobi kilka zdjęć, które niestety nie wyszły bo nadal lekko prószył śnieg. A szkoda, bo nie widać mojej ładnej rozkloszowanej sukienki, do której się przekonałam choć już chciałam ją sprzedać. W stylizacji postawiłam na trzy kolory, tak jak lubię. Dzięki ciepłemu sweterkowi (który codziennie służy mi w pracy jako ukryty"ocieplacz" pod marynarkę) i zakolanówkom było mi ciepło mimo, iż sukienka zimowa na pewno nie jest :) 
Pojechaliśmy kupić kilka rzeczy na Sylwestra. Wczoraj zmieniły nam się plany, a nie będzie czasu robić zakupów we wtorek. Zresztą mąż znów zostawia mnie i jedzie do Warszawy. Pół tego miesiąca tam spędził, a ja siedziałam sama w domu czytając książki w pustym łóżku. A jego szef uznał, że to dobry pomysł by na dwa ostatnie robocze dni roku jechać w delegację 400 kilometrów. Cóż zrobić.
Mnie osobiście przy życiu trzyma tylko fakt, że po tych dwóch dniach w pracy czeka mnie wypłata i tydzień wolnego. Mocy przybywaj! :)






Sukienka - George (ubrani.com.pl)
Płaszcz - F&F
Kozaki - merg.pl
Torebka - allegro.pl
Zakolanówki - allegro.pl
Rękawiczki - Kari


Drugim powodem szybkich zakupów były urodziny Iwony, świadkowej mojego męża, która ma dziś urodziny. Niby o nich pamiętałam, ale w przedświątecznym szale prezentowym nie miałam pomysłu na kolejny prezent. Wymyśliłam lakiery do paznokci, bo ostatnio pożyczała ode mnie i zestaw kosmetyków. Sama obecnie testuję tonik i gdybym wiedziała, że w Auchan można kupić aż trzy kosmetyki za 14,99zł nie kupowałabym jednego za 7,99zł. No trudno, nie samymi promocjami człowiek żyje. Na pewno jednak wkrótce pojawi się na blogu recenzja :)

12 komentarzy:

  1. Śliczny kobaltowy płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk-tak łyk koloru na tę zimę. Chociaż w końcu jest ślicznie biało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie masz paczkę?! ZIMNO!

    OdpowiedzUsuń
  4. i taką kolorową zimę to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chciałam tą sukienkę nawet od ciebie odkupić :P hihihi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylaby za duza. Jest dziwna bo na mnie luzna a jednoczesnie ta dlugosc sprawia ze wyglada na za mala.

      Usuń
  6. Świetny zestaw! Dobrze, że przekonałaś się do sukienki:). I rękawiczki super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tydzień wolnego potrafi załagodzić wszelkie inne niedogodności:)
    Nie przejmuj się, ja ze swoim też całe święta i noworoczny czas osobno, bo oboje pracujemy...
    Podoba mi się Twój płaszczyk, ma taki ładny, zimowy kolor, idealnie pasuje do białej, śnieżnej pogody:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...