niedziela, 21 grudnia 2014

Zielony sweterek i rozkloszowana spódnica

Wczorajszy dzień nie sprzyjał przebywaniu na dworze. Wybraliśmy się na ostatnie przedświąteczne zakupy i tak mnie przewiało, że drugi dzień z rzędu mam migrenę. Ale zanim całkiem mnie rozłożyło zdążyłam kupić ostatnie prezenty, posprzątać mieszkanie i zrobić kilka zdjęć, znów z nową szafą w tle :)
Tradycyjnie już spotkałyśmy się z Jolą. Niestety z powodu zerwania kontaktów z drugą z przyjaciółek, nie była to taka sama Wigilia jaką od wielu lat sobie organizowałyśmy. Ale i tak było fajnie. Zaprosiłam jeszcze swoją siostrą, która bardzo dobrze dogaduje się z Jolą bo mają wiele wspólnych zainteresowań. Skończyłyśmy dopiero po północy, a mój mąż, który uprzejmie się ulotnił do kolegi, zdążył wrócić i wykończony paść do łóżka :)
Wracając do zestawu - postawiłam na czerń i biel. Zarówno bluzeczka, jak i spódniczka pochodzą ze sklepu ebutik.pl i każda z nich kosztowała mniej niż 20zł. Jedynym akcentem kolorystycznym jest uroczy sweterek Atmosphere kupiony z rabatem na ubrani.com.pl. Podobają mi się jego złote guziki i choć jest trochę za duży, to fajnie się skomponował ze spódniczką i nie rzucało się to w oczy.




Bluzka, spódniczka - eButik.pl / Sweterek - Atmosphere (ubrani.com.pl) / Torebka - humad.pl / Kozaki - Kari / Zegarek - eCarla.pl

5 komentarzy:

  1. fajny sweterek i spódnica

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka Wigilia wśród znajomych, fajna sprawa, nigdy czegoś takiego nie praktykowałam :-) A Ty wyglądasz bardzo ładnie, bluzka w różyczki świetna, sweterek również, podoba mi się ta butelkowa zieleń :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny sweterek :) no i te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...