wtorek, 9 grudnia 2014

Recenzja : Eveline - korektor do brwi Art Scenic

Dawno nie było postu z nowościami kosmetycznymi i nie pisałam recenzji produktów. A to dlatego, że po przeprowadzce wiele kosmetyków mi się zdublowało i po prostu wykańczam to co mam. Jedno wielkie denko :) Nie mam potrzeby kupowania niczego nowego.
Chciałabym wam jednak zaprezentować produkt, który bardzo sobie chwalę, a jeszcze kilka miesięcy temu nie wiedziałam o jego istnieniu.

Tym produktem jest korektor do brwi firmy Eveline, który poleciła mi Sandra - koleżanka, która malowała mnie na ślubną sesję zdjęciową. Korektor okazał się moim zbawieniem. Wygląda jak zwykły tusz to rzęs i tak jak on potrafi zdziałać cuda :)
Jak działa?
- przyciemnia
- nabłyszcza
- optycznie reguluje brwi

Tyle od producenta. A co ja sądzę? Jest świetny dla dziewczyn, które mają jaśniejsze brwi niż włosy na głowie :) Lub dla takich, które tak jak ja mają problem z włoskami wyrastającymi w różne strony. Ja nie potrafię sama regulować brwi - chodzę do kosmetyczki tak często jak tylko mi się udaje (choć nadal za rzadko), a pomiędzy tymi wizytami pomaga mi właśnie korektor Eveline. Nadaje brwiom ciemniejszego koloru (efekt porównywalny z henną), układa je w pożądany kształt i optycznie uzupełnia braki. Cena? Ok 15zł. Opłaca się, bo nie zużywa się tak szybko jak tusz.
Moja ocena?
10/10

7 komentarzy:

  1. Ja mam wręcz za ciemne brwi, ponoć takie modne, ale ile z nimi problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm za ciemne? Nie zauważyłam? Ja w sumie nie mam za jasnych, mam naturalnie ciemną karnację, ale za to robią mi się przerwy bo mi rosną jakoś dziko :D

      Usuń
  2. tez jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo ale fajna rzecz. przy najbliższych zakupach kupię sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam ciemniejsze brwi, więc nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego produktu, obawiam się tylko, że mógłby być dla mnie za ciemny

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...