poniedziałek, 1 grudnia 2014

Nowości w szafie - listopad 2014

Powiem wam szczerze - nie miałam w tym miesiącu ochoty na zakupy. Do pracy chodzę wyłącznie w grubych swetrach. Nie mam zbyt wielu okazji by ładnie się ubrać. Nie chodzę w tym co już mam więc po co mi coś nowego? W listopadzie będą więc prawie same używki z internetu ;)
1. Spódnica z eko skóry Dorothy Perkins (vinted.pl 45zł z przesyłką)
W końcu krój taki jak chciałam, ale trochę żałuję, że dałam się na nią umówić bo jest za długa i dodatkowym kosztem będzie skrócenie.
2. Bordowa narzutka Biba (szafraj.pl 25zł z przesyłką)
Na żywo jest na prawdę ładna :) Miałam ją na sobie na jednym ze zdjęć, które wam pokazywałam w poście z przeglądem tygodnia w biurze tutaj.
3. Czarny pikowany zegarek (eCarla.pl 24zł z przesyłką)

4. Sweterek w paski George (ubrani.com.pl 29,99zł)
Spodobał mi się od pierwszego wejrzenia, ale cierpliwie czekałam na kupon rabatowy bo firma czasem wrzuca takie na facebooka. Opłacało się :) 
5. Bluzeczka z baskinką Atmosphere (ubrani.com.pl 16,99zł)

6. Granatowa bluzka Select (ubrani.com.pl 13,99zł)

7. Beżowa marynarka Atmosphere (sh 10zł)
W centrum Katowic jest taki mały second hand, w którym jest dosyć duża rotacja towaru, gdyż co chwilę jest wyprzedaż czy też akcja "wszystko za pół ceny". Tym razem obchodzili piąte urodziny i sprzedawali wszystko po 10zł. Specjalnie tam po pracy pojechałam i choć trafiłam już na same resztki to udało mi się choć jedną rzecz upolować.
8. Szpilki New Look (sh 10zł)
Niestety jednak nie potrafię w nich chodzić. Mogę jedynie sobie na nie popatrzeć bo są śliczne :)

13 komentarzy:

  1. Spódniczka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpilki robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach szpilki mega! może się nauczysz w nich chodzić:P

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzeczka z baskinką CUDOWNA, właśnie takiej szukałam <3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bordowa bluzeczka z baskinką super, szpilki również piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie buty za wysokie, i to nie tylko w sensie trudności w chodzeniu. Po prostu nie podobają mi się aż tak wysokie buty, wyglądają trochę karykaturalnie. Także jak dla mnie nie masz co żałować:).
    A pozostałe rzeczy bardzo fajne, szczególnie podoba mi się narzutka i zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobają mi się lumpeksowe zdobycze
    buty piękne, ja chociaż umiem chodzić w takich wysokich butach, to ostatnio stawiam na niskie szpileczki i płaskie buty;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buciki i spódniczka:) uwielbiam skórzane i stylizowane na skórzane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ciuszki, zegarek jest świetny !

    Zapraszam do siebie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny ten sweterek (nr 4) ;) No a buciki ładne, ale szkoda, że nie da się w nich chodzić. Mam podobne i tez w takim kolorze, 2 lata temu byłam w nich na weselu i tylko na tym jednym weselu. Teraz tylko stoją sobie w szafie bo nie są za wygodne...

    OdpowiedzUsuń
  11. Te buty za dychę? Super.
    W ogóle zacne zakupy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...