czwartek, 11 grudnia 2014

Moja propozycja na spotkanie z przyjaciółmi - elegancja z pazurem :)

Przedstawiam dziś moją propozycję stroju na spotkanie ze znajomymi. Prosta stylizacja z przewagą koloru czarnego, której charakteru dodaje marmurkowa spódnica i kolorowy szal. Do tego koniecznie buty na wysokim obcasie. Torbę ewentualnie można zastąpić małą podręczną torebeczką, ale ja już tak mam, że lubię mieć swój dobytek przy sobie i nawet w weekend noszę ze sobą torbę wielkości walizki :)





Kurtka - House
Spódnica - F&F
Szal - H&M
Botki - renee.pl
Torba - humad.pl
Zegarek - eCarla.pl

10 komentarzy:

  1. super kurtka, torebka i szal, spódnica nie przemawia do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz w tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajnie ale szal mi tu nie gra :D Już spódnica ma swoją specyficzną strukturę, więc za szal wziełabym coś stonowanego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, wszystko mi się w niej podoba. A ta spódnica to już szczególnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak samo-pół domu zabieram ze sobą w torebce ;0

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo kobiecy styl!!!
    Musi ci spodobac sie ten serwis - ladylab.eu
    To strona na ktorej morzesz sobie zaprojektowac idealna sukienke! Kazda sukienka szyta wedlug indywidualnych wymiarow!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny szal! Sama na taki poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szal jest piękny, sama mam na taki ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...