wtorek, 16 grudnia 2014

Moda w rozmiarze XL

Nie da się ukryć, że znów wróciłam do rozmiaru XL. To dla mnie sytuacja niezbyt przyjemna i raczej dołująca. Ale walczę z tym :) Mam nowe postanowienie noworoczne. Już raz mi się udało schudnąć 15kg. Teraz też się uda! :) A tymczasem staram się jak się tylko da ukryć te kilogramy, wysmuklić nieco sylwetkę butami na obcasie czy kaskadowym sweterkiem. Poniżej przykład takiej stylizacji. Bardzo lubię ten szary sweterek kupiony na ubrani.com.pl i często ubieram go do pracy bo fajnie grzeje i może się nim otulić jak kocem.





Sweter - George (ubrani.com.pl)
Spodnie - C&A
Torba - allegro.pl
Botki - allegro.pl
Zegarek - Gino Rossi

15 komentarzy:

  1. Jaki XL? Ja tu nic nie widzę takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie łam się kochana, naprawdę :) Wyglądasz pięknie i szczerze mowiąć to Twoje XL Ci pasuje! :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko jest utrzymać wagę, może po prostu zamiast się katować dietami przyzwyczaić się do takiego stanu ja tak już zrobiłam :)
    Ladnie wyglądasz, ale ukrywanie dodatkowych kg pod luźnymi nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek i botki są świetne. Ja niestety nie umiem chodzić na obcasie :(
    Lakier o który pytałaś to: Virtual street fashion w kolorze Cherry Lady 70
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja. Powodzenia sama sporo schudłam wiem co to znaczy na szczęście trzymam formę nie przejadam się i ćwiczę. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w tej samej sytuacji, więc i za Ciebie i za siebie trzymam kciuki:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś chyba bredzisz z tym XL....

    OdpowiedzUsuń
  8. w ogóle nie wyglądasz na XL. Chyba trochę przesadzasz kochana. Wyglądasz na tych zdjęciach kwitnąco.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ja nie widzie żebyś przytyła :) Ale ja nie jesteś sama postanowieniem noworocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie XL? wcale nie, wyglądasz dobrze

    OdpowiedzUsuń
  11. wiesz gdybyś nie napisała że nosisz xl wcale bym cię o to nie podejrzewała bardzo fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie życzę powodzenia w realizowaniu postanowienia :-) Ważne jest pozytywne nastawienie :-) Sweterek świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. tu żadnego xl nie widać, więc albo przesadzasz albo świetnie udaje Ci się to ukryć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post, zapraszam do mnie! http://fashionbypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...