wtorek, 30 grudnia 2014

Let's go shopping!

Dzień po Świętach zgodnie z "tradycją" wybrałyśmy się z siostrą do centrum handlowego by poprzepychać się nieco w spragnionym promocji tłumie. Tym razem zabrałyśmy ze sobą mamę by trochę się rozerwała. Co prawda w sklepach niczego ciekawego nie było i kupiłyśmy tylko po bluzeczce w outlecie, ale za to wypiłyśmy pyszną kawę i pogadałyśmy trochę. 
A wybrałam na tę okazję wygodny zestaw z fajnym skórzanym elementem w postaci pikowanej spódnicy, którą kupiłam za niecałe 30zł w eButik.pl i z brązową dresową ramoneską z ottanta.pl. Pozostałe części zestawu również kupiłam wysyłkowo. Czasem wolę taką formę zakupów. Bez kolejek, wygodnie na kanapie, taniej...




Ramoneska - ottanta.pl
Spódnica - eButik.pl
Bluzka - Takko Fashion
Kozaki - fleq.pl
Zegarek - eCarla.pl
Torba - humad.pl

10 komentarzy:

  1. ja poszłam i jak tylko wjechałam na parking już żałowałam że przyjechałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo :) Ale mam wyczajone tajne miejsce w Katowicach :) Trzeba się trochę przejść potem do galerii ale to i tak lepsze niż autobus ^^

      Usuń
  2. Bardzo przyjemne połączenie.
    Mnie w tym roku jeszcze wyprzedaże jakoś specjalnie nie przyciągnęły, zobaczymy- może jak zacznie się czas ostatecznych wyprzedaży to się na coś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są jakieś spektakularne te wyprzedaże. Nawet nie miałam zbytnio ochoty czegoś przymierzyć, nie mówiąc już o kupnie. Też poczekam na te ostateczne w styczniu bo wtedy zawsze udaje mi się coś wyhaczyć ładnego :)

      Usuń
  3. Ja wolę zdecydowanie kupowanie we własnym domu. Jakoś denerwują mnie zakupy ciuchów. Co innego te kosmetyczne ;)
    Brąz rządzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie znoszę ciuchowych zakupów, kupuję tylko wtedy gdy muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta spódnica jest przegenialna!

    mnie jakoś ostatnio nie ciągnie do sklepów... stałam się straszną sknerą :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...